וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "אני נקי לגמרי, השאלות הללו כבר מעייפות אותי"

הספרדי מעולם לא נכשל בבדיקת חומרים אסורים, אבל נחשד בנטילתם במשך שנים: "אני מאמין בערכים של ספורט". על שראפובה אמר: "היא פעלה ברשלנות וצריכה לשלם את המחיר, זה החוק"

אימג'בנק GettyImages

רפאל נדאל מעולם לא כשל בבדיקת חומרים אסורים, אבל לאורך השנים נשמעו לא מעט דיבורים על כך שהוא נעזר בחומרים שהבדיקות לא מצליחות לאתר. חלק מהרמיזות הגיעו מיריבים של הספרדי מסבב ה-ATP, כשהבולט בהם הוא כריסטוף רוחוס. הבלגי שולח רמזים עבים בנוגע לנדאל וחומרים אסורים על בסיס קבוע בחמש השנים האחרונות.

בעקבות מסיבת העיתונאים של מריה שראפובה, בה היא סיפרה שבדיקה שהיא עברה יצאה חיובית, הספרדי בן ה-29 נשאל בעצמו על השמועות ואמר הלילה (בין רביעי לחמישי): "אני קצת עייף מהשאלות הללו. אני נקי לחלוטין ומעולם לא הרגשתי פיתוי לעשות משהו לא חוקי. אני מאמין בספורט ובערכים של ספורט. אני משמש דוגמה לילדים וספורטאים צעירים ואם אעשה משהו כמו נטילת חומרים אסורים, אני ארמה את עצמי, לא את היריבים שלי".

השור ממאיורקה נשאל גם לגבי שראפובה עצמה ואמר: "אני למשל יודע בדיוק איזה חומר יש בכל תרופה או תוסף מזון שאני לוקח. קשה לדמיין שמשהו כזה קרה, אבל אנשים טועים. אני רוצה להאמין שמריה טעתה, שהיא לא רצתה לעשות את מה שהיא עשתה. אבל ברור שזה מקרה של רשלנות והיא צריכה לשלם על זה, אלו החוקים".

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. GettyImages
"אם אעשה משהו כמו נטילת חומרים אסורים, אני ארמה את עצמי, לא את היריבים שלי". נדאל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • רפאל נדאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully