וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה: "אני רוצה לשחק שוב ומקווה שתהיה לי ההזדמנות לכך"

שלושה ימים לאחר שהודתה כי כשלה בבדיקת חומרים אסורים, פנתה הטניסאית הרוסייה למעריציה בדף הפייסבוק שלה: "הענקתם לי תמיכה והראתם נאמנות, העלתם חיוך על פניי. תודה רבה"

אימג'בנק GettyImages

שלושה ימים לאחר שמריה שראפובה הדהימה את עולם הטניס והודתה שכשלה בבדיקת חומרים אסורים, פנתה הטניסאית הרוסייה בדף הפייסבוק שלה למעריציה.

"קמתי אתמול בבוקר עם אינבוקס מלא באהבה ותמיכה. האימייל הראשון שפתחתי היה מהחברה הכי טובה שלי, חברה שיכולה לגרום לי לחייך או לבכות עם מילה אחת בלבד. העברתי איתה את הערב לפני בטלפון והיא בדקה מה שלומי.

בדרך כלל אני אוהבת בקרים. יום חדשה, התחלה חדשה. הבוקר הזה לא היה בוקר שגרתי. לא חשבתי על שום דבר אחר חוץ מהעובדה שאני נחושה להמשיך לשחק טניס ומקווה שתהיה לי ההזדמנות לעשות זאת. הלוואי שלא הייתי צריכה לעבור את כל זה, אבל אני צריכה, ואעשה זאת.

אני צריכה להזיע, לדחוף את עצמי קדימה ולהיאבק כמו שעשיתי כל חיי. אז הלכתי לחדר הכושר ובדרך לשם קלטתי כמה מכוניות שעוקבות אחריי. הפפראצי הישן והטוב, שוב בעקבותיי.

לא הייתי באינטרנט יותר מדי, אבל החברים עשו לי קולאז' עם כל המסרים וההאשטגים היפים שיצרתם עבורי. העברתי את כל אחר הצהריים בקריאה שלהם לצד הכלב שלי, שלא הבין למה הוא לא מקבל את הטיול שלו. ברגעים האלה, אני כל כך גאה לקרוא לכם האוהדים שלי. תוך שעות מרגע ההודעה, הענקתם לי תמיכה והראתם נאמנות כמו שאפשר לצפות רק כשאתה בשיא הקריירה שלך. רציתי שתדעו שהמילים הנפלאות שלכם העלו חיוך על פניי. אני רוצה לשחק שוב ומקווה שתהיה לי ההזדמנות לכך. ההודעה הזו נועדה רק לומר לכם תודה. תודה רבה".

הטניסאית הרוסייה מריה שראפובה. AP
מקווה לחזור לשחק. שראפובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully