וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרכש החלומי של ברצלונה": דויד אלאבה על הכוונת של הקטאלנים

העזיבה המתקרבת של פפ גווארדיולה את באיירן מינכן מתחילה לייצר תגובת שרשרת ואלופת אירופה מקווה להסתער על המגן האוסטרי, שיעלה כ-60 מיליון יורו. קייליני: "את רונאלדו אפשר לשמור. עם מסי אפשר רק להתפלל"

one

העונה בכדורגל האירופי רק מתקרבת עכשיו לישורת האחרונה שלה ובסיומה, עוד יגיע היורו, אבל האימפריות ברחבי היבשת כבר חושבות על העונה הבאה.

אחת הטלטלות הגדולות של הקיץ הולכת לעבור על באיירן מינכן, כאשר פפ גווארדיולה יעזוב ויעבור למנצ'סטר סיטי. השינוי הזה גורם לקבוצות הבכירות האחרות של היבשת "להריח דם" ומי שרוצה להסתער בין היתר היא ברצלונה.

על פי ה"אל מונדו דפורטיבו", הרי ש"הרכש החלומי" של בארסה לקיץ הקרוב הוא שחקן ההגנה של באיירן, האוסטרי בן ה-23 דויד אלאבה. בברצלונה רואים באלאבה יורש לאריק אבידל, ששיחק בהצלחה רבה בקאמפ נואו בין 2007 ל-2013. עלותו של אלאבה היא מה שמפחיד כרגע את ברצלונה, שכן הבווארים צפויים לדרוש עליו כ-60 מיליון יורו.

ג'ורג'יו קייליני, שחקן ההגנה הנהדר של יובנטוס ונבחרת איטליה, נשאל על ההבדלים בין שמירה על ליאו מסי ועל כריסטיאנו רונאלדו: "להכיר את היריב שלך זה קריטי לבלם. צריך להכיר אותו באופן אישי, כי ככה אתה יודע הכי טוב מה התכונות שלו. עם רונאלדו, אתה צריך לשמור עליו שלא יחתוך אותך מצד ימין. זה אפשרי. עם מסי... אפשר רק להצטלב ולהתפלל".

דויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
בדרך לקאמפ נואו? אלאבה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully