וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ככל שאתה מתקרב לסוף, אתה מרגיש את זה יותר"

אחרי התיקו מול סכנין, באר שבע תנסה לחזור למסלול נגד הפועל רעננה בשבת (19:30). המאמן אמר בחיוך: "מי הראשון שיתנדב לשאול על הלחץ?" והוסיף: "אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה"

מוליכת ליגת העל הפועל באר שבע איבדה שתי נקודות יקרות ביום שני החולף בבית מול בני סכנין. היא תנסה להתאושש כבר בשבת (19:30), כאשר תארח את הפועל רעננה במחזור הראשון של הפלייאוף העליון, שבוע לפני המפגש מול מכבי תל אביב. היום (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הזה.

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
מחפשים שלוש נקודות. בכר/קובי אליהו

בכר פתח את דבריו בחיוך: "מי הראשון שיתנדב לשאול על הלחץ את השאלה המפתיעה?". המאמן המשיך: "כל השנה אנחנו לוקחים סיכונים, תוקפים עם המון שחקנים. שיחקנו מול סכנין בשיטה קצת אחרת, עם שלושה מאחור וכל השאר מנסים להכריע. הגול השני שלהם הגיע דווקא אחרי דקות טובות שלנו. אני סומך על שחקני ההגנה שיעשו את העבודה, זה היה לפה ולפה והצלחנו לחזור מפיגור".

המאמן הוסיף: "זה מאתגר ולא מחליץ. אנחנו רוצים לעשות פה משהו גדול, אחרי 40 שנה. אנחנו בעונה טובה מאוד מבחינת תוצאות ומתקרבים לישורת האחרונה. ככל שאתה מתקרב לסוף, אתה מרגיש את זה יותר. אני והשחקנים מחכים לרגעים האלה, כל משחק הוא חוויה במאני טיים. האוהדים עושים את שלהם ואנחנו מתעסקים במה שצריך. אנחנו יודעים מבחינה מקצועית בדיוק מה צריך לעשות. את כל עניין הנאחסים נשאיר לאחרים".

עוד אמר בכר: "אנחנו מספיק טובים כדי לעשות את זה ועושים עונה טובה. אני מאמין שנמשיך אותה עד הסוף. אני פחות מארבע שנים מאמן, אבל עובד בקבוצות טובות. אני מסתכל על המטרות הכי גבוהות. הביאו אותי לפה כדי להתקדם הכי גבוה שאפשר ועד עכשיו אנחנו עושים את זה. כיף להיות במועדון עם שאיפות גבוהות, כי אתה מקבל את התנאים כדי להצליח. כולם יודעים כמה רעננה טובה וקשה. ניצחנו אותה פעמיים, אבל שני המשחקים היו מאוד קשים. אחרי התיקו במשחק האחרון, אנחנו חייבים לבוא ולנצח. אנחנו כבר חודש משחקים אחרי מכבי, אז לא נתייחס לתוצאה שלהם, רק נתכונן למשחק. כל הפצועים אמורים לחזור להתאמן, אבל ייקח זמן עד שהם יחזרו לסגל".

הבלם לואי טהא אמר: "אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי להתמודד עם הלחץ. שחקן כדורגל שואף לאתגר כזה. זה כיף ונותן מוטיבציה להמשך. אני עובד מאוד קשה כדי להתקדם ורק שימשיך ככה. כל שחקן שואף להתקדם ולהגיע לנבחרת ולאירופה. גדלתי למטה ועליתי בסולם דרגה-דרגה, אז גם זה יבוא. אני חותם עכשיו שעל כל שמונה ניצחונות נעשה תיקו. מגיע לנו לזכות בתואר, עשינו דרך מדהימה, עונה גדולה. נחכה עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully