וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ליברפול ומנצ'סטר יונייטד, היזהרו: הרקורד של השופט ולאסקו קרבאיו

הספרדי בן ה-44 ינהל את המשחק הראשון בין האנגליות בשמינית גמר הליגה האירופית (22:05, ספורט2). לאורך הקריירה הוא שלף 2,014 צהובים ו-140 אדומים ובזמן האחרון הוא "חם" מתמיד

one

בווידאו: תקציר ה-3:3 בין לה קורוניה למלאגה, בו שפט ולאסקו קרבאיו בסוף השבוע

ליברפול ומנצ'סטר יונייטד תפגשנה הערב (חמישי, 22:05, ספורט2) למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הליגה האירופית וכמו כל משחק בין שתי היריבות הגדולות הללו, גם הפעם אפשר לצפות למשחק לוהט. מי שיצטרכו לנטרל את עצמם מהרגש ולשמור על איפוק הם שחקני הקבוצות, בטח לאור העובדה שהמשחק ינוהל על ידי השופט הספרדי קרלוס ולאסקו קרבאיו.

ב"דיילי מייל" ערכו בדיקה קצרה ופרסמו הבוקר את הרקורד של ולאסקו קרבאיו מהתקופה האחרונה: 74 כרטיסים צהובים ו-6 כרטיסים אדומים ב-12 המשחקים האחרונים בהם הוא שפט. רק בשבת האחרונה הספרדי בן ה-44 שלף שמונה כרטיסים צהובים ואדום אחד ב-3:3 בין דפורטיבו לה קורוניה למלאגה.

ההיסטוריה של השופט המדרידאי עמוסה בכרטיסים והוא הואשם לא פעם באיבוד שליטה על התמודדויות אותן ניהל. במשחק הפתיחה של יורו 2012, בין פולין ליוון, הוא שלף כרטיס אדום מעורר מחלוקת לבלם היווני סוקרטיס, לפני שבמחצית השנייה הרחיק גם את וויצ'ך שצ'סני. ברבע גמר מונדיאל 2014 דווקא לא הרחיק את קמילו סוניגה שפגע בצורה חריפה בניימאר, וגם על כך ספג ביקורת חריפה.

לאורך הקריירה ולאסקו קרבאיו שפט ב-383 משחקים בכל המסגרות, בהם הוא שלף 2,014 כרטיסים צהובים ו-140 כרטיסים אדומים. לשיאו הגיע בעונת 2011/12, אז הרחיק לא פחות מ-16 שחקנים ב-19 משחקי ליגה בהם שפט.

שופט הכדורגל קרלוס ולאסקו קרבאיו שולף כרטיס אדום. GettyImages
הגיע לשיאו בעונת 2011/12. ולאסו קרבאיו בפוזיציה מוכרת/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully