וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוס: "לבני סכנין 11 שחקנים מאחורי הכדור". מדוניאנין: "מודע לזה שאני איטי"

10.3.2016 / 10:05

מכבי תל אביב תחל את דרכה בפלייאוף העליון ביום שבת, המאמן מוכן: "לא יהיה קל לפרוץ את ההגנה. לא יודע אם איגייבור ובן הרוש יהיו כשירים". הבוסני: "מרוצה שקיבלתי הזדמנות להוכיח את עצמי שוב, מקווה שנהיה סבלניים וחכמים במשחק"

עריכה וצילום: קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין, עם המאמן פטר בוס. קובי אליהו
מודעים לקושי. בוס ומדוניאנין/קובי אליהו

משחקי הפלייאוף העליון של ליגת העל ייצא לדרך ביום שבת, עם המשחק בו מכבי תל אביב תארח את בני סכנין. לראשונה מזו תקופה ארוכה, הצהובים יוכלו לעלות למקום הראשון לפחות לשעתיים - עד המשחק של הפועל באר שבע נגד הפועל רעננה.

הקבוצה של פטר בוס תנסה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות ותגיע מעודדת אחרי ה-0:5 על הפועל כפר סבא במחזור הנעילה של העונה הסדירה. חמשת המשחקים האחרונים שלה נגד סכנין הסתיימו בניצחון וגם הפעם כמובן שהיא תגיע כפייבוריטית ברורה.

"יהיה מעניין מאוד בפלייאוף העליון", אמר בוס. "עשר הקבוצות הטובות בליגה ישחקו אחת מול השנייה. זה נהדר. אנחנו רוצים לפתוח את הפלייאוף ברגל ימין, זה חשוב לנו מאוד. הייתי מרוצה מהדרך שבה שיחקנו מול הפועל כפר סבא. כמובן ש-0:5 זו תוצאה נהדרת, אבל מה ששימח אותי יותר מכל היה הדרך. בני סכנין הייתה טובה בהגנה מול הפועל באר שבע, עם 11 שחקנים מאחורי הכדור. זה יקשה עלינו. קשה למצוא את המרחבים מול קבוצות כאלו. בכל מקרה, היא עשתה עבודה טובה מול הפועל באר שבע".

בוס הוסיף: "הפועל כפר סבא רצתה לשחק כדורגל, בניגוד לבני סכנין. הקצב יהיה נמוך, מכיוון שהיא תהיה מרוכזת בהגנה מולנו. עדיין לא ברור אם נוסא איגייבור ועומרי בן הרוש יהיו כשירים ליום שבת הקרוב. בכל מקרה, אני מקווה שהם יהיו כשירים באופן ודאי למשחק הבא. אני מרגיש שיש שיפור, שאנחנו נראים טוב יותר משבוע לשבוע, אבל עדיין יש לנו מה לשפר".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. קובי אליהו
סכנין היא לא כפר סבא. פטר בוס/קובי אליהו

"רק שלוש נקודות מפרידות בינינו לבין הפועל באר שבע", אמר האריס מדוניאנין. "הכי חשוב שנסתכל רק על עצמנו. אנחנו רוצים להוכיח שאנחנו מוכנים לפלייאוף כבר ביום שבת. מאוד נחמד לחזור לישראל, במיוחד שבקושי שיחקתי בספרד. אני מרוצה שקיבלתי הזדמנות להוכיח את היכולת שלי, ומקווה שאוכל לשמור על כושר טוב עד לסיום העונה. גם בקדנציה הקודמת שלי הייתי רץ הכי הרבה בקבוצה. אני רץ, אבל בקצב זהה, ולכן אנשים חושבים שאני לא רץ. אני איטי, אני מודע לזה, אבל זה לא קשור לזה בכלל. העיקר שאנחנו מצליחים להתקדם יחד".

הבוסני המשיך: "ברור שיהיה קשה מול בני סכנין. ראיתי את המשחק שלה מול הפועל באר שבע. היא שיחקה על התקפות מתפרצות כי יש לה שחקנים טובים בחלק הקדמי. אני מקווה שנהיה סבלניים וחכמים. אם נשחק בצורה שאנחנו יודעים, יש לנו סיכוי טוב לנצח. יש לנו סגל רחב עם שחקנים מצוינים. כל שחקן יודע שאם הוא לא ישחק טוב, הוא עשוי למצוא את עצמו על הספסל בגלל העובדה שהמחליפים שלנו כל כך טובים".

שחקן מכבי תל אביב, האריס מדוניאנין. קובי אליהו
עונה לביקורות. האריס מדוניאנין/קובי אליהו
ערן זהבי מכבי תל אביב. קובי אליהו
זהבי באימון הבוקר/קובי אליהו
חביב אוחיון שוער מכבי תל אביב עם שורה אובארוב. קובי אליהו
אוחיון מקבל תדרוך משורה/קובי אליהו
שלומי אזולאי מכבי תל אביב. קובי אליהו
אזולאי יקבל צ'אנס בשבת?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully