וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרגדיה באוקלהומה סיטי: אחיו של דיון וויטרס נרצח בקטטה

מקרה מוות שלישי בחודש וחצי האחרונים ב-OKC: אחרי מות אשתו של עוזר המאמן ומותו של אחד מבעלי הקבוצה, גם הגארד קיבל בשורות קשות. דוראנט מזים את השמועות על האולטימטום שהציב

דיון וויטרס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
עוד טרגדיה. וויטרס/AP

אם לא די בכך שאוקלהומה סיטי רושמת לאחרונה הפסדים רבים, נראה שהצרות נערמות גם מחוץ למגרש. היום (רביעי) דווח בארצות הברית כי אחיו של דיון וויטרס, אריק, נרצח במהלך קטטה בפילדלפיה. "השיחה שקיבלתי אתמול לגבי אחי הקטן....לא ציפיתי לחרא הזה", כתב וויטרס בחשבון האינסטגרם. "הלב התרסק. זה כל כך כואב, אבל אני מבטיח לא לשכוח אותך. אוהב אותך. הלכת מוקדם מדי".

יחד עם אחיו הצעיר של וויטרס נהרגו חמישה בני אדם נוספים, במה שמסתמן כקטטה גדולה מחוץ למועדון בעיר אחוות האחים. זה המקרה הטרגי השלישי שפוקד את הת'אנדר בחודש האחרון: בתחילת פברואר אשתו של עוזר המאמן מונטי וויליאמס נהרגה בתאונת דרכים, בתחילת מרץ אחד מבעלי הקבוצה, אוברי מקלנדון מת גם כן בתאונת דרכים, וכעת הגיעו הבשורות על מות אחיו של הגארד הצעיר, שצפוי להחמיץ את המשחק הקרוב מול הקליפרס.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר דיון וויטרס עם אחיו. טוויטר, צילום מסך
"הלכת לי מוקדם מדי". וויטרס עם אחיו/צילום מסך, טוויטר

בתוך כך, קווין דוראנט הגיב היום לדיווחים האחרונים בארצות הברית, לפיהם הציב אולטימטום להנהלת הת'אנדר - העפלה לגמר ה-NBA, או עזיבה שלו בקיץ. "אין בזה שום היגיון", אמר היום הפורוורד, ששמו כבר קושר למעבר לגולדן סטייט בקיץ. "אם הייתי אומר דבר כזה, הייתי שם את הקבוצה ביותר מדי לחץ. במיוחד את חבריי לקבוצה. וזה לא מגיע להם. אני לא יכול לשלוט על השמועות שאנשים מפיצים. כל מה שחשוב לי זה להגיע לכל אימון ולכל משחק מפוקס, ולשחק מול השחקנים הכי טובים בעולם. מה אחרים כותבים? אין לי שליטה על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully