וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת פוטבול מטורקיה ומשלחות מצ'כיה ודנמרק ייקחו חלק במשחקי "אילת"

האירוע, שייערך בפעם ה-11 בסוף השבוע הקרוב, ירכז את מיטב הספורטאים התחרותיים הלא אולימפיים של ישראל, ובהם אלופת העולם בקיקבוקס ואלופי העולם בריקודים סלוניים. נשיא "אילת" אריק קפלן: "מדי שנה אנו מצליחים לפרוץ גבולות בענפים חדשים"

קריקט. מאיר כפיר, מערכת וואלה! NEWS
קריקט/מערכת וואלה! NEWS, מאיר כפיר

משחקי "אילת" הבינלאומיים ייערכו בפעם ה-11 בסוף השבוע הקרוב (10-12 במרץ) באילת. גם השנה ייקחו חלק במשחקים ספורטאים מהעולם ובהם נציגים מטורקיה, צ'כיה, דנמרק, צרפת ועוד. בין הענפים השונים שיתחרו השנה ניתן למצוא את ענף ההוקי אינליין, קריקט, קראטה, סקווש, הוקי גלגיליות, קיק-בוקס, פוטבול, סקי מים, ג'יו ג'יטסו, סופטבול, כדורת דשא, פטנק, ברידג', גלגיליות אומנותי ועוד.

משחקי "אילת" הפכו כבר למסורת ומהווים את המפגש המרכזי והמשמעותי ביותר של כל ענפי הספורט התחרותיים הלא אולימפיים בישראל. כאשר במשחקים הקרובים צפויות לקחת חלק בין היתר גם קבוצת שחקניות פוטבול מטורקיה, וקבוצות של שחקניות סופטבול שיגיעו מדנמרק ומצ'כיה.

משיכת חבל. מאיר כפיר, מערכת וואלה! NEWS
משיכת חבל/מערכת וואלה! NEWS, מאיר כפיר

הענפים התחרותיים הלא אולימפיים בישראל, המאוגדים במסגרת התאחדות "אילת", אחראים מדי שנה לזכיות והישגים בינלאומיים רבים של ישראל בזירת הספורט העולמית. בשנה החולפת התווספו למאגר ההצלחות גם זכייה של נילי בלאק בתואר אלופת העולם בקיקבוקס, זכייתם של ארטיום ליאסקובסקי וליאנה אודיקדזה בתואר אלופי העולם בריקודים סלוניים, וכן מדליות רבות באליפויות עולם ואליפויות אירופה בענפים כגון ג'יוג'יטסו, סקי מים, טיסנאות ועוד. התאחדות "אילת" מסייעת לספורטאים ולענפים השונים במלגות, ציוד, מימון נסיעות לתחרויות ומחנות אימונים, טיפולים רפואיים ועוד.

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת": "אנו גאים ושמחים לקיים את משחקי 'אילת' הבינלאומיים בפעם ה-11 בעיר אילת. מדי שנה אנו שבים ומציינים את ההישגים יוצאי הדופן של הספורטאים הישראליים ומדי שנה הם מצליחים להתעלות על עצמם ולפרוץ גבולות בענפים נוספים, למקם עצמם בצמרת הדירוג העולמי ולהביא ארצה עוד גאווה וכבוד והרבה מדליות זהב. משחקי 'אילת' מהווים הזדמנות אמיתית לספורטאים מכל הארץ להתאמן ולהתחרות זה לצד זה, לפגוש את בכירי הענף שלהם ולהתמודד מול ספורטאים רבים מחו"ל, שאותם אנו כה גאים לארח בישראל. כלל באי המשחקים מישראל ומחו"ל יוכלו ליהנות מתצוגה מרשימה של ספורט וספורטיביות מחד, ומאידך לבלות סוף שבוע חווייתי ומהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully