וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בפרמיירליג: מחירי הכרטיסים למשחקי חוץ יוגבלו ל-30 פאונד

מחאות האוהדים הביאו תוצאות. בהודעה מטעם הליגה נכתב: "אוהדי החוץ חשובים. הוסכם פה אחד שיש לעשות יותר כדי לעזור להם". ההחלטה תיכנס לתוקף החל מהעונה הבאה ולמשך שלוש עונות.

אוהדי ליברפול יוצאים מהאצטדיון אנפילד במחאה. GettyImages
אוהדי ליברפול נוטשים את אנפילד לפני כחודש/GettyImages

מהפכה בפרמייר ליג. הקבוצות הגיעו להסכמה לפיה מחירם של כרטיסים למשחקי חוץ בליגה לא יעלה על 30 פאונד. על פי הדיווחים, ההחלטה תיכנס לתוקף החל מהעונה הבאה, ולמשך שלוש עונות. כזכור, עניין מחירי הכרטיסים עלה לכותרות מספר פעמים השנה ברחבי אירופה, ובאנגליה בפרט, כאשר מחאתם של אוהדי ליברפול בנושא היא הזכורה מכולן.

20 קבוצות הפרמיירליג הגיעו להסכמה פה אחד כי צריך וכדאי לעשות יותר על מנת לעזור לאוהדים להגיע למשחקי החוץ של קבוצותיהם, וזאת למרות אחוז שיא של קהל במשחקי הליגה העונה (96.2). בהודעת הפרמיירליג נכתב: "אוהדי החוץ חשובים לאווירה במשחקים וגורמים לתגובה של אוהדי הבית, דבר המבדיל את משחקי הפרמיירליג מליגות אחרות. הדבר הנכון היה ליצור יוזמה שתעזור להם. בפגישה האחרונה שערכו הקבוצות, בתחילת פברואר, הוסכם שיש לעשות יותר כדי לעזור לאותם אוהדים ולאחר ששקלנו מספר אפשרויות פעולה הוחלט על ההגבלה ל-30 פאונד".

מחאת אוהדי ליברפול. Michael Steele, GettyImages
המחאה עשתה את שלה/GettyImages, Michael Steele

ארגון האוהדים האנגלי יצא בהודעה, בה נכתב: "כל משחק חוץ בפרמיירליג, המערב לפחות אחת מקבוצות הצמרת עולה למעלה מ-30 פאונד, כך שאם אתה אוהד את אחת הקבוצות הללו אתה בודאות תחסוף כסף מהעונה הבאה. גם אוהדי הקבוצות האחרות ישלמו פחות מעתה. מקווים שההחלטה תעזור להפוך את משחקי החוץ לתוססים - כפי שכולם רוצים".

ההסכמה החדשה תחליף את יוזמת "אוהדי החוץ" שנמצאת כרגע בתוקף שאפשרה למועדונים לסבסד עבור האוהדים נסיעות למשחקי החוץ שלהן ולשפר את המתקנים. מאז כניסת היוזמה הקודמת, חלה עליה של כתשעה אחוזים במחירי כרטיסי החוץ בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully