וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנצ'סקו טוטי: "החרטה היחידה שלי - שלא שיחקתי בריאל מדריד"

אחרי שזכה לקבלת פנים חמה במשחקו האחרון בליגת האלופות, הקפטן הנרגש של רומא חשף: "מצטער שלא הצטרפתי לריאל מדריד. לעולם לא אשכח את היחס לו זכיתי בברנבאו. עדיין לא החלטתי אם אמשיך לשחק גם בעונה הבאה"

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי, מול שחקן ריאל מדריד, חאמס רודריגס. GettyImages
נפרד מהאלופות. טוטי אומר שלום לחאמס/GettyImages

עם כל הכבוד לריאל מדריד שהעפילה אמש (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון 0:2 על רומא, את ההצגה גנב הקפטן הנצחי של הג'אלורוסי, פרנצ'סקו טוטי, שנכנס כמחליף להופעתו האחרונה אי פעם בליגת האלופות. הקפטן, שנכנס במקביל לחסה, שהיה בן 30 ימים כאשר טוטי ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים של רומא, זכה לקבלת פנים חמה ולמחיאות כפיים סוערות מעשרות אלפי האוהדים הנהבים בברנבאו.

"הברנבאו פשוט מדהים", אמר טוטי בן ה-39. "החרטה היחידה בקריירה שלי היא שלא הצטרפתי במהלכה לריאל מדריד. הייתי מאוד נרגש מהצורה שבא קיבלו אותי. לעולם לא אשכח א תהרגע הזה. עדיין לא החלטתי אם אמשיך לשחק גם בעונה הבאה".

הקיסר של רומא היה במרכז העניינים בשבועות האחרונים. כזכור, מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי, סילק את הקפטן מאחד האימונים ואף הוציאו מהסגל לקראת אחד ממשחקי הקבוצה. טוטי לא אהב זאת, בתקשורת חיבקו ולאחר מספר ימים הסיפור נרגע מעט, והשניים, לפחות על פי דיווחים באיטליה, התפייסו מעט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully