וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי הולמן: "מרגיש כאילו חזרתי הביתה, מחכה בקוצר רוח לאימון הראשון"

הסנטר החדש של הפועל ירושלים נחת בישראל: "מרגיש טוב לחזור, אני ומשפחתי נרגשים. מכבי תל אביב? בסך הכול מדובר בעסק, העיקר שאני פה. זוכר לטובה את ישראל מהתקופה שהייתי פה"

צילום ועריכה: קובי אליהו
שחקן הפועל ירושלים, איליי הולמן. קובי אליהו
נרגש. הולמן/קובי אליהו

הסנטר החדש של הפועל ירושלים, איליי הולמן, נחת הבוקר (רביעי) בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה. הולמן (27, 2.08) חתם עד לתום העונה עם אופציית שחקן לעונה הבאה. אקס הפועל אילת היה מבוקש על ידי מכבי תל אביב, אך בסופו של דבר הגיע לשורותיה של האלופה.

"מרגיש טוב לחזור לישראל", אמר הולמן עם נחיתתו. "מרגיש כאילו חזרתי הביתה. אני נרגש, המשפחה שלי נרגשת ואני לא יכול לחכות לאימון הראשון. מכבי תל אביב? אני פשוט שמח להיות פה, בסך הכול מדובר בעסק. אני זוכר את הפועל אילת ואת ישראל, באמת, אני שמח מאוד לחזור לפה".

הולמן (27, 2.08 מ') היה העונה אחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית נטולת ההגנות. הוא שיתף פעולה עם ג'רמי פארגו בז'ג'יאנג גואנגשה, והעמיד ממוצעים מפלצתיים של 22.9 נקודות, 14.4 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בעונה הסדירה (כשכל משחק נמשך 48 דקות, כמו ב-NBA).

שחקן הפועל ירושלים, איליי הולמן. קובי אליהו
"מרגיש טוב לחזור". הולמן/קובי אליהו

הולמן זכור היטב לאוהדי הכדורסל בישראל מהיכולת המצוינת שהציג בעונת 2012/13 בהפועל אילת. בעונתו הראשונה מחוץ לקולג' בדטרויט הוא רשם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק והצעיד את קבוצתו של עודד קטש לחצי גמר הפלייאוף, שבו הפסידה לאלופה שבדרך, מכבי חיפה.

באילת השתכר הולמן 95 אלף דולרים בלבד, והקבוצה הדרומית אף דאגה מראש להכניס לחוזהו סעיף שיאפשר לה לשחרר אותו אם יבצע עבירות משמעות. זאת לאור ההיסטוריה הבעייתית שלו: הוא נפצע בעבר בתקרית ירי ואף הושעה ממשחקים בליגת המכללות בעקבות השתתפות בקטטה בקמפוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully