וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרה שורלה: "לא שיחקנו טוב, אבל הגיע לנו לנצח"

כובש שער הניצחון של וולפסבורג לא הסתנוור מה-0:1 מול גנט והעלייה לרבע הגמר. יוליאן דראקסלר התלונן על כאבים. קלאוס אלופס: "יש כמה קבוצות שאשמח לקבל בשלב הבא". וגם: המספרים וההיסטוריה

שורלה והחברים חוגגים/רויטרס

וולפסבורג עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות לראשונה בתולדותיה. הזאבים ניצחו 0:1 את גנט הבלגית בזכות שער של אנדרה שורלה (74) והשלימו ניצחון 2:4 בסיכום שני המפגשים. רמי גרשון פתח והשלים 90 דקות אצל המפסידה, קני סייף נכנס בדקה ה-68. הניצחון של וולפסבורג הבטיח כי גם הקבוצה שתסיים במקום הרביעי בבונדסליגה בעונת 2016/17 תלך למוקדמות ליגת האלופות.

* וולפסבורג עלתה לראשונה בתולדותיה לרבע גמר ליגת האלופות.

* וולפסבורג הפכה לקבוצה הגרמנית השישית בהיסטוריה שמעפילה לשמונה האחרות בליגת האלופות.

* רק לספרד וצרפת היו יותר נציגות ברבע גמר ליגת האלופות - שבע לכל אחת.

* יוליאן דראקסלר היה מעורב בשמונה שערים (שישה גולים, שני בישולים) ב-10 הופעות שלו במדי וולפסבורג ב-2016.

* זו הפעם השנייה מאז 2003/4 שקבוצה גרמנית מנצחת בשני המשחקים בשמינית גמר ליגת האלופות. הקודמת שעשתה את זה הייתה באיירן מינכן ב-2008/9 מול ספורטינג ליסבון.

אנדרה שורלה עם דאנטה וולפסבורג. רויטרס
שורלה ודאנטה מובילים את החגיגות/רויטרס

המנהל הספורטיבי של וולפסבורג קלאוס אלופס אמר בסיום: "היה משחק מוזר היום, אבל זה נהדר שהצלחנו לעלות לרבע הגמר. יש כמה קבוצות שלא אכפת לי לפגוש. אל תשאלו אותי עדיין, בואו נמתין ונראה מי הקבוצות שיעלו".

אנדרה שורלה, שכבש את השער היחיד במשחק, התייחס לכושר הטוב בו נמצאת וולפסבורג בשבועות האחרונים לעומת היכולת החלשה שהציגה מאז החזרה מפגרת החורף: "לא הרבה השתנה בשבועות האחרונים, המשכתי לעבוד קשה וידעתי שאחזור לכושר הטוב שלי. כולנו מסכימים שזה לא היה המשחק הכי טוב שלנו. אני חושב אבל שבסופו של דבר השגנו ניצחון שהגיע לנו". שורלה הוסיף: "היה משחק קשה. לא עשינו הרבה עם הכדור, אבל ידענו שגנט תצטרך לנסות לכבוש".

יוליאן דראקסלר, שבישל לשורלה את השער, הוסיף: "סבלתי מכאבים במהלך המחצית הראשונה, אבל לקחתי משכך כאבים וזה נתן לי להמשיך לשחק. זה התחיל לכאוב לי יותר במחצית. אני מקווה שאוכל להיות כשיר למשחק בשבת, אבל אני לא משוכנע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully