וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו ממשיך לשבור שיאים, ראמוס: "טירוף שאוהדי ריאל מדריד רוצים שהוא יעזוב"

כריסטיאנו רשם עוד נתון סטטיסטי נדיר ב-0:2 של ריאל מדריד על רומא, ראמוס הילל: "הוא שחקן היסטורי". גם חאמס ספג שריקות: "אפשר לזכות בגביע ה-11". פרנצ'סקו טוטי התרגש מהתשואות בברנבאו. וגם: השיאים של נבאס

חאמס רודריגס ריאל מדריד. רויטרס
ריאל כבר מחכה ליריבה הבאה. חאמס רודריגס/רויטרס

ריאל מדריד עלתה הערב (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות, אחרי שגברה 0:2 על רומא. כריסטיאנו רונאלדו כבש בדקה ה-64 ובישל לחאמס רודריגס בחלוף ארבע דקות, אחרי שמוחמד סלאח לא הפסיק להחמיץ בצד השני וקיילור נבאס סיפק הופעה נהדרת בין הקורות כדי להאריך את רצף הדקות שלו ללא ספיגה. הקהל בסנטיאגו ברנבאו חלק כבוד לפרנצ'סקו טוטי, הקפטן האגדי של רומא שנכנס כמחליף למה שאמורה להיות ההופעה האחרונה שלו בליגת האלופות.

שחקן רומא, פרנצ'סקו טוטי, מול שחקן ריאל מדריד, חאמס רודריגס. GettyImages
קיבל הרבה אהבה. פרנצ'סקו טוטי עם חאמס רודריגס/GettyImages

המספרים

* ריאל מדריד עלתה לרבע גמר ליגת האלופות בפעם השישית ברציפות.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שערו ה-13 העונה בליגת האלופות (בשמונה משחקים) וה-90 בקריירה במפעל (ב-123 הופעות).

* רונאלדו כבש ב-61 משחקים שונים בליגת האלופות - יותר מכל שחקן אחר. אחריו ראול (56) ומסי (51).

* רונאלדו הגיע ל-40 שערים העונה בכל המסגרות, וזו עונה שישית ברציפות שהוא חתום על הישג אישי שכזה.

* חאמס רודריגס כבש את שערו הרביעי בליגת האלופות והראשון מאז השער מול באזל ב-16 בספטמבר 2014.

* קיילור נבאס לא ספג שער בליגת האלופות מאז תחילת העונה וסופר בסך הכול 718 דקות ללא ספיגה. הוא עקף את אדווין ואן דר סאר ועלה למקום השני בהיסטוריה של המפעל, אחרי יינס להמאן (ארסנל) עם 853 דקות.

* רומא היא הקבוצה היחידה שמנעה מריאל מדריד לכבוש בשתי המחציות הראשונות במפגשים מולה.

* וזאת למרות שריאל בעטה 18 פעמים אל השער - יותר מכל מחצית ראשונה אחרת בליגת האלופות מאז 2006/07.

* סך הכול, ריאל מדריד בעטה 37 פעמים לעבר השער - יותר מכל משחק אחר שלה מאז 2003/04 ויותר משלוש הקבוצות ששיחקו הערב גם יחד.

* רומא שוב ספגה והיא עם 21 משחקים רצופים בלי שמירה על שער נקי בליגת האלופות - הרצף החמישי הכי גרוע בהיסטוריה.

* פרנצ'סקו טוטי בן ה-39 נכנס כמחליף להופעת הפרידה שלו מליגת האלופות וזכה לסטנדינג אוביישן בסנטיאגו ברנבאו, בו הופיע לראשונה ב-1995 במשחק הוקרה לאמיליו בוטרגניו.

* אחרי כמעט 30 שנה (מאז נאפולי של דייגו מראדונה ב-1987/88) ושמונה הדחות, ריאל מדריד עברה לראשונה יריבה איטלקית בשלב נוקאאוט.

* רומא נפרדה מליגת האלופות עם ניצחון בודד העונה (2:3 על לברקוזן. זה אומר שרק מכבי תל אביב ואסטנה ניצחו פחות ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך לשבור שיאים. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

התגובות

חאמס רודריגס, כובש השער השני: "התוצאה הוגנת ואנחנו כבר חושבים על השלב הבא. זידאן דרבן את כולנו היטב ואני מנסה לתת את כל כולי בכל פעם שאני משחק. יש ימים שזה לא הולך... זכותו של הקהל לשרוק נגדי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה, אנחנו מתקדמים בכל יום. הגביע ה-11? זה בהחלט אפשרי".

מאמנו זינדין זידאן אמר בסיום: "זה היה משחק קשה והשגנו את המטרה שהיא עליית שלב. גם לא ספגנו שער והראש שלנו כבר בשלב הבא. חשוב שהאוהדים יתמכו בחאמס. אני שמח שהוא כבש, הוא מתאמן טוב ותמיד חשוב ששחקן כמוהו ימצא את הרשת. קאסמירו היה טוב מאוד מבחינה הגנתית ולוקאס ואסקס כל הזמן מספק את הסחורה כשהוא עולה לשחק. זה דבר טוב עבור כל מאמן".

סרחיו ראמוס ענה גם הוא לקריאות של האוהדים, וטען שזה טירוף מצדם לרצות למכור את רונאלדו. "הם צריכים לחשוב על זה קצת", אמר ראמוס, "אני מעריך את הדעה של האוהדים, כי האהבה שלהם היא חשובה, אבל כשדברים לא הולכים חלק, הם צריכים לעודד ולתמוך כי כולנו רוצים בהצלחת הקבוצה. מבחינתי זה טירוף שהם חושבים שכריסטיאנו צריך לעזוב, כי הוא שחקן היסטורי".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
מחמאות לחאמס, קאסמירו ולוקאס ואסקס. זינדין זידאן/רויטרס

פרנצ'סקו טוטי הודה לאוהדי ריאל מדריד על התשואות בהופעת הפרידה שלו מליגת האלופות: "זה היה מרגש כי יש לי זיכרונות נהדרים. הכרת התודה הזו באצטדיון כל כך מיוחד מראה שנתתי משהו לכדורגל. אני מעדיף ליהנות מהרגע הזה כרגע ובהמשך נראה מה יהיה".

לוצ'יאנו ספאלטי, מאמנה של רומא: "צריך להתמודד עם המציאות. הפסדנו 2:0 בשני המשחקים וריאל מדריד העפילה בצדק. אי אפשר כל הזמן להיאחז בשביב של תקווה. העובדה נשארה שהפסדנו 2:0 והודחנו. אני לא יודע מה היינו יכולים לעשות יותר. כששיחקנו את המשחק הראשון הייתי משוכנע שאנחנו יכולים להיאבק על ההעפלה. שיחקנו טוב ואנחנו ראויים למחמאות, אבל המציאות היא שאנחנו חייבים להתפתח במונחים המנטליים, באמונה ובנחישות. אנחנו עדין חלשים בכמה מובנים. אנחנו צריכים לקבל את המציאות בלי לדבר על מעשיות, אחרת הדרך בהמשך תהיה אפילו קשה יותר. זה לא מספיק, אנחנו צריכים לעשות יותר".

אלסנדרו פלורנצי, שעלה כקפטן של רומא: "בספורט הזה צריך להבקיע שערים, ובסופו של יום לא משנה מי שיחקה יותר טוב. חוסר הניסיון לא גורם לך להחמיץ מול השער, אנחנו נצטרך לקחת אחריות על זה. בעיני שיחקנו שני משחקים נהדרים מול ריאל ובהרבה שלבים הפעלנו לחץ על ריאל מדריד וכפינו את סגנון המשחק שלנו באצטדיון שבו כל כך הרבה קבוצות לפנינו התקשו. המטרה שלנו היא לשחק את המשחקים האלה ולתת את הלב והנשמה וזה מה שעשינו, אבל עם סיום יותר טוב היינו מצליחים להשיג תוצאה טובה יותר. אני בטוח שרומא תחזור לליגת האלופות גם בשנה הבאה".

וגם: ראמוס העלה לטוויטר תמונה של החבר'ה אחרי המשחק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully