וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד של מכבי תל אביב לקיץ הקרוב: אלמוג כהן

8.3.2016 / 18:30

ג'ורדי קרויף עוקב כבר זמן רב אחר הקשר בן ה-27 של אינגולשטאדט, שמסיים את חוזהו בגרמניה ביוני הקרוב ועשוי לחזור לקדנציה נוספת בישראל. בין הצדדים כבר התקיימו שיחות ראשוניות

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על הפועל כפר סבא

אלמוג כהן נמצא על הכוונת של מכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף עוקב כבר זמן רב אחר הקשר הישראלי שמשחק באינגולשטאדט מהבונדסליגה הגרמנית, ועל פי עדויות שונות התקיימו אפילו שיחות בין הצדדים. באופן עקרוני, קרויף מחזיק מכל כדורגלן ישראלי שמשחק בחו"ל בצורה קבועה, ומבחינתו כל שחקן כזה הוא מטרה עבור מכבי תל אביב.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאט. GettyImages
יחזור לליגת העל? אלמוג כהן/GettyImages

כהן בן ה-27 יסיים את חוזהו באינגולשטאדט ביוני הקרוב והוא יהיה פנוי להצעות לקראת העונה הבאה. במכבי תל אביב רוצים להתחזק בקיץ הקרוב הן ברמת הזרים והן ברמת הישראלים הבכירים - דבר שהקבוצה לא הצליחה לעשות בחלון האחרון מכל מני סיבות. העובדה שכהן יהפוך לשחקן חופשי, גורמת לו להיות יעד אטרקטיבי עבור הבעלים מיטש גולדהאר, שמעדיף לצרף שחקנים בהעברות חופשיות ולא לשלם לקבוצות עבור הכרטיס.

במכבי תל אביב צריכים לחשוב כבר על היום שאחרי גל אלברמן, וזאת למרות שהקשר הוותיק מציג גם העונה יכולת מצוינת ומשתבח עם הזמן. גם מעמדו של נוסא איגייבור עדיין לא ברור, ויש דיבורים על האפשרות שמכבי תל אביב תמכור אותו בקיץ. אלמוג כהן יוכל להוות פתרון עבור מכבי בעמדת הקשר האחורי ובכלל בשלישייה במרכז השדה.

כהן חזר מפציעה בנובמבר ורשם 11 משחקי ליגה במדי אינגולשטאדט, ולפני המחזור האחרון, בו שותף כמחליף נגד פרנקפורט, פתח שלוש פעמים ברציפות בהרכב הראשון. הפעם האחרונה ששיחק בישראל הייתה כשהצטרף להפועל תל אביב בינואר 2013 ורשם קדנציה לא ממש מוצלחת באדום, אשר אחריה קיבל חוזה לשלוש שנים באינגולשטאדט, איתה עלה אשתקד לבונדסליגה הראשונה. הקשר התבטא באחרונה שהוא רואה את עצמו חלק בלתי נפרד מנבחרת ישראל החדשה שאמורה להיבנות בקרוב, אחרי שלא לבש את מדיה מאז ספטמבר 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully