וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת לשחרר את אלייז'ה מילסאפ

8.3.2016 / 17:55

הצהובים לא מרוצים מהתנהלותו של השחקן, שלא נשמע להוראות המאמן ואף איחר למספר אימונים, וכבר הודיעו זאת לנציגיו. בסביבתו של הפורוורד מעריכים: הוא מחזיק בהצעות מה-NBA. חלק מהשחקנים: "לא נסכים לקצץ את המשכורת בחצי, זה לא חוקי"

one

במכבי תל אביב עוד אוספים את השברים לאחר ההפסד המביך בדרבי להפועל תל אביב, ואם הצרות לא מספיקות כעת מגיעה בעיה נוספת מכיוונו של אלייז'ה מילסאפ. היום (שלישי) במועדון הודיעו לנציגיו של השחקן כי הם מעוניינים לשחררו, מאחר שאינם מרוצים מהתנהלותו ומגישתו של השחקן.

כזכור, לפני כשבועיים ביקש מאמן הקבוצה, ז'אן טבק, ממילסאפ לעזוב את האימון לאחר שהאחרון לא נשמע להוראותיו, אולם האמריקאי התווכח וסירב לעזוב את הפרקט. מילסאפ אף איחר למספר אימונים ולא הגיע לפעילות קבוצתית שערכו חבריו. מבחינת הפורוורד עצמו, הוא לא היה מרוצה מדקות המשחק שלהן זכה בדרבי (שלוש בלבד). למילסאפ חוזה בגובה 180 אלף דולר עד לסיום העונה, ובמועדון מעריכים שהשחקן יעזוב בתוך כשבוע. בסביבתו טוענים אגב, כי ישנן מספר קבוצות NBA המעוניינות בשירותיו.

לאחר שיושב ראש הקבוצה, שמעון מזרחי, איים לקנוס את השחקנים בחצי משכורת בעקבות ההפסד להפועל תל אביב, השחקנים שוחחו ביניהם ואמרו כי "לא יסכימו לכך, שכן מדובר במהלך לא חוקי". טרבור אמבאקווה עבר בהצלחה ניתוח ארתרוסקופיה בברך. השחקן יטופל בפיזיותרפיה וצפוי לחזור בעוד כשלושה-ארבעה שבועות.

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יממש את האיום? מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully