וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוויס צ'יבוטה יתחתן עם בחורה ישראלית וצפוי לקבל אזרחות

8.3.2016 / 14:00

חלוץ הפועל כפר סבא, המושאל ממכבי תל אביב, צפוי לצאת לקפריסין על מנת לשאת את חברתו לאישה. במשרד הפנים יסייעו, במכבי תל אביב עוקבים ויצרפו אותו לסגל אם ייחשב כישראלי

one

בווידאו: מכבי תל אביב מביסה את הפועל כפר סבא

חלוץ הפועל כפר סבא מאוויס צ'יבוטה, המושאל ממכבי תל אביב, ייצא בימים הקרובים לקפריסין על מנת לקיים נישואין אזרחיים עם אישה ישראלית ממוצא ברזילאי אשר עימה הוא מצוי בקשר כבר מספר שנים. צ'יבוטה, שהגיע לראשונה לישראל כשהיה בן 15, חי כבר מספר שנים עם חברתו וכאמור, בפגרה הקרובה ממשחקי הפלייאוף התחתון, הוא יישא אותה לאישה.

המטרה של צ'יבוטה היא להשתקע בישראל ובעתיד יש לו שאיפה להגיע לנבחרת ישראל הבוגרת ולשחק בה, דבר שייתאפשר לו מכיוון שהוא לא שיחק בנבחרת הבוגרת של קונגו.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. קובי אליהו
עוקב בעניין. קרויף/קובי אליהו

במכבי תל אביב עוקבים בעניין רב אחרי הסיפור ומודעים לכל ההתפתחויות מכיוון שהשחקן אמור לחזור אוטומטית בסוף העונה למכבי תל אביב. בקבוצה הבהירו לצ'יבוטה שאם הוא יצליח להשיג מעמד של אזרח בישראל מתוקף נישואיו, הוא יחזור אוטומטית לסגל מכבי תל אביב ויהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

מדובר בהליך לא פשוט מבחינת משרד הפנים אשר לוקח לא פעם לא מעט זמן, אבל במכבי תל אביב מתכוונים לסייע לצ'יבוטה בכל המהלך כאשר השחקן מתכוון להצהיר כי הוא כבר נמצא בישראל 5 שנים, חי כבר שנים עם בחורה ישראלית ומתחתן עימה. אגב, צ'יבוטה יודע עברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully