וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת חתימה? חביב אוחיון ייצא לסדרת אימונים נוספת בווטפורד

8.3.2016 / 11:03

השוער הצעיר של מכבי תל אביב, שכבר ערך התרשמות בקבוצה האנגלית לפני חודש וחצי, ימריא לממלכה לקראת האפשרות שיירכש בקיץ. ווטפורד אף תשלח נציג שיעקוב אחריו במדי נבחרת הנוער

one

שוער מכבי תל אביב חביב אוחיון צפוי לצאת בקרוב לסדרה נוספת של ימי אימונים בווטפורד לקראת האפשרות שהקבוצה הלונדונית תרכוש אותו בקיץ. אוחיון יצא לפני כחודש וחצי למספר ימי התרשמות בווטפורד וגילה בהם יכולת גבוהה. מאחר שהנסיעה נערכה בסמיכות לסיום חלון ההעברות ומכיוון שלמכבי תל אביב יש רק שני שוערי בוגרים בסגל, הוחלט לדחות את המגעים על אפשרות רכישתו לתום העונה.

בווטפורד ממשיכים לעקוב אחר השוער הצעיר וכאמור מתכוונים לזמנו בקרוב למספר אימונים נוספים כדי להיות שלמים לגמרי עם ההחלטה להיכנס למו"מ כספי על רכישתו. יציאתו לימי אימון נוספים תלויה כמובן בהסכמה של מכבי תל אביב, שלפני חודש וחצי לא הערימה קשיים והסכימה לאפשר זאת.

בווטפורד עשויים לשלוח נציג מטעמם בהמשך החודש לאיטליה, שם תתחרה נבחרת הנוער של ישראל במוקדמות אליפות אירופה. ב-25 במארס תיפתח מוקדמות אליפות אירופה לנוער א' עד גיל 19. ישראל דורגה לבית המוות עם איטליה המארחת, אלופת אירופה לנוער שוויץ וטורקיה החזקה, כשרק אחת תעלה לאליפות אירופה מהבית. ישראל עלתה לשלב המוקדמות רק אחרי שעברה בטורניר שנערך לפני מספר חודשים במלטה נבחרות חזקות כמו דנמרק ואיסלנד.

דן גלזר, חביב אוחיון, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עוד צעד בדרך לאנגליה. אוחיון, מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully