וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תקבל 200 אלף יורו אם מכבי תל אביב תזכה באליפות

במסגרת הסכם העברת אלי דסה ושלומי אזולאי בית"ר תקבל כ-100 אלף יורו עבור כל שחקן במקרה של זכייה של הצהובים בתואר, אך במועדון מזהירים: "בינתיים לקחנו למכבי תל אביב חמש נקודות, הם צריכים להיות יותר מודאגים"

one

רגע לפני הפלייאוף העליון, נראה שלבית"ר ירושלים יש תמריץ נוסף לקחת נקודות מהפועל באר שבע - על פי הסכם מכירתם של אלי דסה ושלומי אזולאי למכבי תל אביב, נקבע סכום העברה בסיסי של 1.2 מיליון יורו פלוס מענקים. מענק אחד בסך 200 אלף יורו בית"ר כבר הרוויחה כאשר מכבי תל אביב עלתה לשלב הבתים של ליגת האלופות ואילו מענק נוסף בסך 200 אלף יורו היא תקבל אם מכבי תל אביב תזכה באליפות. החישוב הוא כ-100 אלף יורו עבור כל אחד מהשחקנים.

בבית"ר הסבירו כי אין בכך טעם לפגם לקראת הפלייאוף העליון. "בינתיים לקחנו חמש נקודות ממכבי תל אביב ו-0 מבאר שבע אז כנראה שמכבי צריכה להיות יותר מודאגת", אמרו במועדון. "יש סיטואציות של הסכמים. גם יובל שבתאי סיכם בבאר שבע וישחק נגדה עם רעננה ומי יודע אם לשרון מימר יש מענק אליפות שם. בסופו של דבר מדובר ביושר ספורטיבי של מועדון ושחקנים לפני הכל. אנחנו מאמינים שניקח נקודות משתיהן בפלייאוף".

- עומר אצילי קפטן בית"ר ירושלים מעניק חולצות ממוסגרות לשחקני מכבי תל אביב שלומי אזולאי (במרכז), אלי דסה. ברני ארדוב
בבית"ר לא מוצאים טעם לפגם. אזולאי ודסה בטקס הוקרה בטדי/ברני ארדוב

בית"ר תארח את הפועל באר שבע במחזור השלישי של הפלייאוף העליון באצטדיון טדי. הקבוצה מהבירה נוצחה על ידי באר שבע פעמיים, אך גברה עליה ברבע גמר גביע הטוטו עם ניצחון בפנדלים באצטדיון טרנר. ללא קשר, שחקני בית"ר מאוד התלהבו מהעובדה שיפגשו את באר שבע בטדי בשלב מוקדם ורוצים לסמן וי על ניצחון ליגה מול הקבוצה מבירת הנגב.

מכבי חיפה תגיע לטדי ביום שני הקרוב. המאמן סלובודאן דראפיץ' יחסר את אלעד גבאי המוצהב, כאשר כרגע נראה כי דוד קלטינס ימשיך לשחק בקישור כאשר עומר נחמני או לירוי צעירי צפויים להחליפו. בבית"ר יודעים כי המשחק נגד מכבי חיפה לא יהיה דומה ל-0:3 לפני מספר שבועות במושבה, כאשר אחד השחקנים אמר: "חיפה הושפלה ותבוא לשחק על הכבוד, יהיה משחק הרבה יותר קשה".

חסוס רואדה ייעדה ממשחקה של בית"ר בעוד שבועיים בדוחא נגד בני סכנין. במהלך השבוע יתברר האם ההתאחדות תאשר את בקשת בית"ר וסכנין כי המשחקים בין הקבוצות ייערכו ללא קהל אורח. אם יאושר שינוי בתקנון, כבר במשחק הקרוב אוהדי בית"ר לא יגיעו לסכנין.

הבעלים אלי טביב שוחח עם המגן-קשר אורי מגבו, כאשר לקבוצה אין אופציה על השחקן אלא רק את הזכות להשוות כל הצעה עבורו. בינתיים ישנם פערים בין הצדדים, אך במועדון מאמינים כי הפערים ניתנים לגישור וכי השחקן יישאר לעונה נוספת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully