וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: שובו של קאליף המצליף, שבוע מוצלח גם לדאוסון

8.3.2016 / 8:00

קאליף ווייאט ושון דאוסון רשמו מחזור נהדר והובילו את קבוצותיהם בליגה ובליגת החלומות לשבוע פנטסטי. בר לוי הוא הזוכה השבועי, בדירוג המצטבר נשמר הסטטוס קוו ומה קרה לפייק סרוסי בליגת ה-VIP?

one

בווידאו: הפועל אילת מנצחת את עירוני נס ציונה

המחזור התשיעי בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) עם סיום המשחק בין הפועל ירושלים לבני הרצליה, ובסיומו שומר המוביל גיא פיאצה עם קבוצת Piazza4 שומר על ההובלה בדירוג המצטבר עם 1,602 נקודות. כזכור, המנצח הגדול של העונה יזכה ב-25 אלף שקלים כשגם הזוכים במקומות 2-10 יזכו לפרסים כספיים. במקום השני התמקם אופיר מוצפי עם קבוצת דופק מכה לה 1,567 נקודות. המחזור העשירי ייצא לדרך בשבת, אך לוח המשחקים ייקבע רק לאחר השלמת הסיבוב השני הערב.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

השבוע התאפיין בלא מעט שחקנים מפתיעים שרשמו משחקים טובים מאוד והובילו להפתעות בצמרת השבועית. שני השחקנים המצטיינים של השבוע הם קאליף וואייט מהפועל אילת ושון דאוסון ממכבי ראשון לציון שהביאו לכל אחת מקבוצותיהם 40 נקודות כלליות. במקום השלישי וויל קלייבורן, אחד השחקנים היציבים בליגה בשבועות האחרונים, עם 38 נקודות, יותם הלפרין הפתיע עם משחקו הטוב ביותר העונה ו-35 נקודות במקום הרביעי ודריל מונרו שגם שומר על יציבות רשם 34 נקודות במקום החמישי.

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
הקפיץ את קבוצתו. דאוסון/ברני ארדוב

הזוכה השבועי בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל הוא בר לוי עם קבוצת ניצחון112 שרשם שבוע מדהים עם 231 נקודות. בסך הכל 66 קבוצות השיגו 200 נקודות ויותר. קבוצתו של לוי כללה באופן מפתיע רק שניים מחמשת המצטיינים השבועיים - שון דאוסון ודריל מונרו, אך לצידם שורה של שחקנים שרשמו מחזור נהדר - בר טימור מהפועל ירושלים, תמיר בלאט מהפועל תל אביב, ניב ברקוביץ' וגילברט בראון מעירוני נהריה, ווילי וורקמן ממכבי אשדוד/באר טוביה ורם אליאספור מהפועל אילת שזיכה אותו בנקודות בזכות ניצחון קבוצתו. המאמן של לוי היה דן שמיר מהפועל חולון.

שלומי פרי, דובר מנהלת ליגת העל, ממשיך לשלוט בליגת החלומות VIP עם 1,485 נקודות כלליות שמציבות אותו במקום ה-44 הכללי, והראשון בליגה הפרטית. אל המקום השני עלה מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי שניצל את הקריסה של חשבון הטוויטר פייק סרוסי שסיים שבוע רע מאוד עם 98 נקודות. המצטיין השבועי בליגה הוא שחקן הפועל עפולה זיו בן צבי, עם 181 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully