וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: ארסנל עלתה לרבע הגמר אחרי 0:4 על האל סיטי

אחרי ה-0:0 באמירויות, מחזיקת הגביע לא התקשתה מול הקבוצה מצמרת הצ'מפיונשיפ ותפגוש את ווטפורד לדרבי לונדוני ביום ראשון. ז'ירו ו-וולקוט כבשו צמדים לתותחנים. 70 דקות לחמד בתיקו של ברייטון

one

בווידאו: תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לארסנל

אוליבייה ז'ירו ארסנל. רויטרס
חזר לככב. אוליבייה ז'ירו/רויטרס

לאחר ה-0:0 במשחק שהתקיים באמירויות לפני כשבועיים, ועל רקע סיכוייה הצונחים לזכייה באליפות, ארסנל עלתה היום (שלישי) לרבע גמר הגביע האנגלי עם 0:3 קליל בחוץ על האל סיטי מצמרת הצ'מפיונשיפ. ארסן ונגר שמר על כמה שחקני מפתח כמו אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל שנותרו על הספסל, אבל אוליבייה ז'ירו חזר לחוד של התותחנים ובדקה ה-41 קיבל מתנה מדייויד מיילר וכבש מקרוב. האל ניסתה לחזור למשחק ולחצה, אבל תיאו וולקוט הרים מדויק מצד שמאל ומצא את ז'ירו שמקרוב בעט לפינה ופנימה. בדקה ה-77 וולקוט שקיבל כדור מקמפבל ובעט כדור שטוח ומדויק לפינה של יאקובפוביץ' ובשתי דקות לסיום המשחק גם וולקוט השלים צמד עם בעיטה חזקה ושטוחה מצד ימין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
תיאו וולקוט עם אוליבייה ז'ירו ארסנל. רויטרס
צמד חמד. וולקוט וז'ירו/רויטרס

ארסנל שזכתה בגביע בשנתיים האחרונות, תפגוש כבר ביום ראשון את ווטפורד לדרבי לונדוני מסקרן על הזכות להעפיל לחצי הגמר, כאשר ביום רביעי היא תתארח בקאמפ נואו אצל ברצלונה למשחק הגומלין של שמינית גמר ליגת האלופות. האל סיטי תתרכז במאבקי העלייה שלה לפרמיירליג.

* תומר חמד שיחק 70 דקות בהרכב ברייטון, שסיימה ב-0:0 את משחקה הביתי מול שפילד וונסדיי ועלתה זמנית למקום השלישי, מרחק שש נקודות מהפסגה ונקודה אחת מהמקום השני בו נמצאת מידלסברו. בירם כיאל נותר על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully