וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ומרקו קילינגסוורת' יועמדו לדין

7.3.2016 / 16:04

הסגולים יגיעו לבית הדין של האיגוד בגין השלכת בלונים והפרעה למשחק נגד קרית גת עם משרוקיות. הסנטר, שהורחק באותו המשחק, קילל את דודי רומנו "Fuck You" ויועמד לדין בגין העלבת שופט

one

בווידאו: תקציר הדרמה בין הפועל חולון לקרית גת

היועצת המשפטית של איגוד הכדורסל, עורכת הדין רונית אמיר-יניב, החליטה היום (שני) להעמיד לדין את הפועל חולון ואת סנטר מכבי קרית גת מרקו קילינגסוורת', בעקבות אירועי המשחק בין הקבוצות אמש. חולון עומדת לדין בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים, ויש כנגדה עונשים על תנאי, ואילו האמריקאי עומד לדין בגין ההרחקה שלו וזאת לאחר עיון בדוח השופט והחלטת היועצת המשפטית שלא להסתפק בקנס האוטומטי בסך 12 אלף שקלים.

מרקו קילינגסוורת' שחקן מכבי קרית גת (אמצע) מול אייזיק רוזפלט שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
יעמוד לדין. מרקו קילינסוורת'/מגד גוזני

"כמפורט בדוחות השופטים והמשקיף, השופטים נאלצו לעצור את המשחק 3 פעמים עקב זריקת הבלונים והזמבורה ועקב שריקות ממשרוקית מקצועית מצד אוהדי הפועל חולון", כתבה היועצת המשפטית, "קבוצת הפועל חולון כמארחת אמוה לדאוג לכך שאביזרי העידוד של אוהדיה לא יפריעו למהלך התקין של המשחק ולא יטעו את השופטים". חולון עומדת לדין על עבירה על סיף 22יד לתקנון המשמעת: "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים - התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהד או אוהדים בשדה המשחק או בסביבתו, במתקניו, לפני תחילת המשחק, במהלך המשחק או לאחר סיומו, בדרך אל שדה המשחק או ממנו, או בכל מקום או בכל עת בקשר למשחק כלשהו, בין אם היו אלה אוהדי אחת מן הקבוצות אחת מן הקבוצות המתמודדות בשדה המשחק או אוהדי צד ג'".

קילינגסוורת' הורחק מהמשחק לאחר שקילל את השופט דודי רומנו, "Fuck You" לאחר עבירה טכנית שנזקפה לחובתו בגין מחאה כלפי השופט. היועצת המשפטית החליטה כי כמו במקרים של אייזיאה סוואן וצ'ארלס תומאס בעבר, היא לא מסתפקת בקנס האוטומטי, בשל העלבת שופט המשחק, "הקללה מהווה העלבת שופט ומצדיקה העמדה לדין משמעתי בנוסף לקנס האוטומטי". למרות זאת, בשל קלות העבירה וגליון התנהגות נקי של קילינגסוורת' המליצה אמיר-יניב על עונש פחות מזה של סוואן ותומאס שהורחקו ממשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully