וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונור מקרגור שוב יורה: "כולכם נמושות, שהשונאים יילכו לעזאזל"

האירי מגיב בזעם להקנטות שספג אחרי ההפסד שלו: "בספרי ההיסטוריה יראו שאני הופעתי. נייט דיאז, אני אראה אותך שוב". וגם: איך הגיבו רונדה ראוזי, נועד להט וג'סטין ביבר. האינטרנט נשבר

קונור מקגרגור, נייט דיאז. GettyImages
מקגרגור נכנע/GettyImages

חשבתם שקונור מקגרגור מגיב ברוגע להפסד שלו? אחרי ההפסד שלו לנייט דיאז, האלוף, שרשם הפסד ראשון ב-UFC, נותר מאופק. יממה אחרי הקרב, האירי פירסם פוסט באינסטגרם בו הוא נכנס בכל מה שזז: "עליתי בסערה לזירה, הימרתי על הכל, ספגתי מכה, ופספסתי. לעולם לא אתנצל על זה שניסיתי. חרא קורה. אקח את ההפסד הזה כמו גבר, לא אברח מזה. לא אשנה את מי שאני, אם תראו עוד אלוף שעולה שתי קטגוריות משקל, תעדכנו אותי".

מקרגור נאבק בעבר במשקל נוצה, אבל הסכים להילחם מול דיאז שכבד ממנו בשתי קטגוריות משקל (כ-15 קילוגרם) על מנת לקדם קרב גדול, שעליו הרוויח כמיליון דולר רק על עלייתו לקרב (ההכנסה הכללית קרובה יותר ל-8 מיליון דולר). אחרי סיבוב ראשון דומיננטי, הוא ספג מהלומה, ולאחר מכן נכנע בחניקה על הקרקע בסיבוב השני. עם זאת, הוא טוען שהוא לא נכנע, וצפוי לחזור למשקלו הקודם במסגרת UFC 200.

נייט דיאז, קונור מקגרגור, לוחמי MMA. AP
ערב לא טוב. מקגרגור/AP

"אם נמאס לכם שאני מדבר על כסף, לכו לישון", אמר, "אני עדיין אהיה כאן כשתתעוררו, עם הפיי-פר-וויו הכי גבוה, עדיין אדבר בשבע ספרות. תודה לכל התומכים, פאק לכל השונאים. אני אוהב את הכל, זה עדיין מבחינתי סטייק לארוחת בוקר, הייתי כאן בעבר, אני יכול לאכול הכל ולחזור חזק יותר".

מקרגור אמור היה להיאבק מול רפאל דוס אניוס על התואר במשקל קל והיה אמור לנסות להיות האדם הראשון שמחזיק בשתי תארים בו זמנית ב-UFC, אך הברזילאי הושבת בגלל שבר ברגלו וב-UFC הביאו את דיאז, טראש טוקר משובח, כדי להביא יריב אטרקטיבי למקגרגור. מקגרגור התייחס בפוסט גם לדוס אניוס וגם לז'וזה אלדו, אותו ניצח לפני ארבעה חודשים תוך 13 שניות כשזכה באליפות במשקל נוצה: "אלדו אתה נמושה, דוס אניוס אתה נמושה, כשספרי ההיסטוריה נכתבו, אני הופעתי. אתם הופעתם לטוויטר".

כזכור, אתמול אלדו שלח עקיצה למפסיד: "אנחנו ניפגש ב-UFC200, קונור", כתב אלדו בדף הפייסבוק שלו. "סיפור הסינדרלה שלך נגמר. אין לך לאן לברוח עכשיו, נמושה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
רונדה ראוזי, לוחמת MMA. AP
החזרה בקרוב. ראוזי/AP

ומה קורה עם רונדה ראוזי אתם שואלים? האלופה לשעבר כלל לא ראתה את הקרב בין הולי הולם למישה טייט ונכחה באירוע היאבקות מקצועית. לאחר הקרב, ראוזי שיחררה הודעה קצרה: "זה הזמן לחזור לעניינים". מיד לאחר מכן, הודיע נשיא ה-UFC, דיינה ווייט שראוזי תהיה הראשונה להילחם על התואר מול טייט, אותה ניצחה בעבר כבר פעמיים.

ואיך הגיב האינטרנט?

עוד לפני הקרב, שימו לב למאבטח האמיץ הזה ליד מישה טייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully