וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתם רוצים מזיו אדלר? כל הצהובים שימנעו מטל בן חיים לשחק בטרנר

במכבי תל אביב מיהרו לתקוף את השופט שהביא להרחקתו של החלוץ מהמשחק מול הפועל באר שבע. אנחנו הלכנו ובדקנו את כל הצהובים שקיבל טב"ח העונה, ומתברר שהאשם העיקרי בהרחקה הוא החלוץ הפזיז בעצמו

עריכת וידאו: מרום שפיצר

טל בן חיים קיבל בשבת את הצהוב התשיעי שלו מתחילת העונה, שיגרום לו להחמיץ את המשחק מול הפועל באר שבע במחזור ה-28.

בן חיים, שכבר הורחק העונה ממשחק אחד בגין צבירת כרטיסים, עלה למשחק מול כפר סבא בידיעה שצהוב יוביל להרחקתו מהמשחק בטרנר. העבירה שסיימה עבורו את הסיפור התבצעה ביתרון 0:3 במחצית השניה, הרחק מהמשבצת שלו, ומבלי שההתקפה היוותה סיכון ממשי על שערו של ראיקוביץ'.

במכבי תל אביב מיהרו להחליף את בן חיים, מחשש שיספוג אדום נוסף (צהוב שני דווקא היה מאפשר לו לשחק מול באר שבע), והאשימו כי השופט זיו אדלר "בא עם הצהוב מהבית". אלא ששמונת הצהובים הקודמים של בן חיים היו דומים להפליא - כמעט אף אחד מהם לא תרם להגנת מכבי תל אביב, רובם כלל לא היו חלק מהמשחק.

למעשה, בן חיים הוא שחקן ההתקפה היחיד בליגה שקיבל שמונה צהובים או יותר, כשרק שגיב יחזקאל וסמואל גילמור קיבלו שבעה. בחישוב של כרטיס צהוב לדקה, הוא מוליך את הליגה בקרב השחקנים ששיחקו לפחות חצי מהדקות ועברו את מכסת חמשת הצהובים: כל 165 דקות הוא רואה צהוב, כשלעומתו חאלד חלאילה סופג כרטיס כל 172 דקות, ויוסי דורה נרשם בפנקס כל 177 דקות. אז מי בא עם הצהוב מהבית? צפו בביצועיו של בן חיים, ושפטו בעצמכם.

טל בן חיים דור מיכה מכבי תל אביב מתווכחים עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
בן חיים בפוזה אופיינית/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully