וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל קרואטיה למפגש מול ישראל: מודריץ' וראקיטיץ' בפנים

הנבחרת בהדרכת אלון חזן תתארח אצל קרואטיה למשחק ידידות ב-23 בחודש ומאמן המארחת אנטה צ'אצ'יץ' פרסם את הסגל שלו: כוכבי ריאל מדריד וברצלונה בפנים, כמו גם מנדז'וקיץ' וחלילוביץ'

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: משדר הספורט היומי - סיכום העונה הסדירה

לנבחרת ישראל אין עדיין מאמן קבוע, אבל משחק ידידות יש גם יש. אחרי הכישלון במוקדמות יורו 2016, הנבחרת, תחת הדרכתו של אלון חזן, תצא לקרואטיה למפגש רעים ב-23 במרץ והיום (שני), היריבה פרסמה את הסגל שלה לקראת ההתמודדות הזו.

השמות הבולטים בסגל הקרואטי הם כוכב ברצלונה, איבן ראקיטיץ' וכוכב ריאל מדריד, לוקה מודריץ'. מלבדם, ניתן למצוא בסגל גם שמות כמו מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס ואת הצעיר הנהדר אלן חלילוביץ', בנו של שחקן הפועל באר שבע לשעבר סיאד, המשחק העונה בספורטינג חיחון. שלושה ימים לאחר המשחק מול ישראל, קרואטיה תתארח אצל הונגריה לעוד משחק הכנה.

הסגל המלא:

שוערים: דניאל סובאסיץ' (מונאקו), לוברה קאליניץ' (היידוק ספליט), איבן וארגיץ' (רייקה)

הגנה: דריו סרנה (שחטאר דונייצק), ורדאן צ'ורלוקה (לוקומוטיב מוסקבה), דומגוי וידה (דינמו קייב), דיאן לוברן (ליברפול), גורדון שילדנפלד (דינמו זאגרב), שימה ורסליקו (ססואולו)

קשרים: לוקה מודריץ' (ריאל מדריד), איבן ראקיטיץ' (ברצלונה), איבן פרישיץ' (אינטר), מתאו קובאצ'יץ' (ריאל מדריד), מילאן באדלי (פיורנטינה), מרסלו ברוזוביץ' (אינטר), אלן חלילוביץ' (ספורטינג חיחון), דומגוי אנטוליץ' (דינמו זאגרב)

התקפה: מריו מנדז'וקיץ' (יובנטוס), ניקולה קאליניץ' (פיורנטינה), מרקו פיאצה (דינמו זאגרב)

שחקני נבחרת קרואטיה חוגגים עלייה למונדיאל, מימין לוקה מודריץ'. רויטרס
כל הכוכבים יהיו שם. מודריץ', מנדז'וקיץ' וראקיטיץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully