וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן אתלטיקו פיליפה לואיס: "התקשורת והליגה מגנות על ליאונל מסי"

מגן אתלטיקו פיליפה לואיס נשאל על ההרחקה שלו מול ברצלונה: "אני ישנתי רגוע באותו לילה. אני לא משחק כדי להחליף חולצות". דיווח בספרד: לואיס אנריקה הציב את ריאד מחרז בראש רשימת הרכש של ברצלונה

one

בווידיאו: פיליפה לואיס מורחק מול ברצלונה

מגן אתלטיקו מדריד פיליפה לואיס התראיין בברזיל והתייחס להרחקה שלו במשחק מול ברצלונה בקאמפ נואו, אחרי העבירה הקשה שלו על ליאו מסי. "אני מודה שזה היה אדום, השופט לא טעה", אמר, "הלכתי לכדור אבל בצורה מאוד אגרסיבית, היה לזה מחיר כי לאו היה שם. זה היה פשוט אדום, עזבתי את המגרש, לא שיחקתי במשחק, וזהו".

עם זאת, המגן שלח מסר ברור: "זה מהלך שקורה בכל משחק, אבל הפעם זה היה לאו מסי, שמקבל הגנה מהתקשורת, שמקבל הגנה מהליגה. אני חושב שהם לא רוצים שיפגעו בשחקנים הכי טובים, שאחרי זה יישבו בצד והקהל לא יוכל לראות אותם. אבל אני ישנתי רגוע באותו לילה, כי לא רציתי לפגוע בו.

"שיחקתי באותו יום באותה אינטנסיביות שבה אני משחק תמיד. אני לא משחק במטרה להיות אלים. יש שחקנים שעולים למגרש במטרה להחליף חולצות בסיום, אני לא". פיליפה לואיס גם ציין כמה קשה לשמור על מסי: "אם אתה נותן לו מטר, הוא מקבל כדור ודוהר מולך. המטרה שלי היא להיות אינטסיבי ולא לתת לו לעשות כלום".

מגן אתלטיקו מדריד פיליפה לואיס מורחק מול ברצלונה. GettyImages
מודה שזה היה אגרסיבי. לואיס/GettyImages

אם לסטר סיטי תשרוד בפסגת הפרמיירליג את תשעת המחזורים שנותרו עד לסיום העונה, ריאד מחרז האלג'יראי יחגוג לא רק אליפות היסטרית והיסטורית, אלא כנראה שגם זכייה בתואר שחקן השנה באנגליה.

על פי דיווחים בספרד, ייתכן מאוד שהחגיגות האלה יהיו האחרונות שלו עם השועלים. באתר "דון באלון", העוסק בענייני העברות, פורסם כי מאמן ברצלונה, לואיס אנריקה, הציב בראש רשימת הרכש הרצויה שלו את מחרז והעביר את המידע הזה למנהל הספורטיבי של אלופת אירופה, רוברט פרננדס, כאשר ברצלונה צפויה להגיש הצעה על השחקן עם סיום העונה הנוכחית.

בדיווח נטען כי לוצ'ו עוקב אחרי מחרז עוד מהימים בהם הקשר הנפלא היה שחקן אלמוני בלה האבר הצרפתית. לואיס אנריקה רואה בו שחקן ברמה של מרקו רויס, אותו ניסתה ברצלונה להחתים במהלך הקיץ האחרון.

במהלך העונה כבר צוטט מחרז כאומר: "הלוואי שיום אחד תגיע לי ההזדמנות הזו. כל שחקן בעולם חולם כמובן לשחק לצד ליאו מסי". למחרז יש חוזה בלסטר עד 2019, אולם סעיף היציאה שלו נמוך יחסית לרמה אותה הוא מפגין: רק 20 מיליון יורו.

מחרז בן ה-25 נמצא כרגע במקום החמישי בטבלת הכובשים בפרמיירליג העונה עם 15 שערים ובמקום השני עם 11 בישולים.

עוד באותו נושא

צפו בתקציר: ברצלונה הביסה את אייבר, עוד שער קלאסי למסי

לכתבה המלאה
שחקן לסטר ריאד מחרז. רויטרס
בדרך לשחק עם מסי? מחרז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully