וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: דאבור סיכם על מעבר לצסק"א מוסקבה תמורת 4.5 מיליון יורו

ברוסיה טוענים שחלוץ גראסהופרס, שכבש העונה 13 שערי ליגה, סיכם את תנאיו בשורות המוליכה ויעבור אליה בקיץ הבא. מנכ"ל צסק"א רומן בבאייב: "ייתכן מאוד שנשלים את העסקה בקרוב"

צילום מסך
שחקן גראסהופרס, מונס דאבור. גראסהופרס, אתר רשמי
בקרוב ברוסיה? דאבור/אתר רשמי, גראסהופרס

מונס דאבור ממשיך להתקרב לצסק"א מוסקבה והבוקר (שני) מדווחים בתקשורת הרוסית שהחלוץ סיכם את תנאיו בקבוצה ויעבור אליה בקיץ הבא. על פי הדיווח הקבוצה הרוסית, בה משחק גם ביברס נאתכו תשלם כ-4.5 מיליון יורו עבור החלוץ שלו יש חוזה אצל השוויצרים עד יוני 2017. כזכור, לפני מספר שבועות עלו ברוסיה מספר דיווחים שונים הקושרים את דאבור לאימפריה ממוסקבה, וכעת נראה שבצסק"א מוסקבה אכן עומדים לרכוש את השחקן בן ה-23 שמשלים את עונתו השלישית בקבוצה השוויצרית.

רומן בבאייב, מנכ"ל צסק"א התייחס לדיווחים ואמר כבר אתמול: "אנחנו עוקבים אחרי דאבור ונמצאים בקשר עם השחקן עצמו ועם קבוצתו. עדיין מוקדם לצאת בהצהרות, אך ייתכן מאוד שנשלים את העסקה. ההשאלה של גאורגי מילאנוב לגראסהופרס נועדה קודם כל להעניק לו דקות משחק, אבל נוכל לכלול אותו בעסקה במסגרת המו"מ על ההעברה הפוטנציאלית של דאבור".

דאבור חווה עונה יוצאת מן הכלל בשוויץ. הוא פתח את העונה בסערה והגיע במהרה ל-11 שערי ליגה ול-11 בישולים, אך נרגע מעט לאחר החזרה מהפגרה. בשבועות האחרונים חזר לעצמו, כבש שני שערים נוספים ועלה לראש טבלת הכובשים בשוויץ עם 13 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully