וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הרצליה מחפשת לשבור את הנאחס בירושלים

6.3.2016 / 20:06

אחרי 15 הפסדים רצופים בעונה הסדירה בבירה תעלה הקבוצה של מיקי גורקה ותקווה לנצל את התקופה הרעה של האלופה (20:40, ספורט 5). בכורה מחודשת לוואט במדי נס ציונה שתארח את הפועל אילת

איליי הולמן, הפועל ירושלים. הטוויטר של הפועל ירושלים, צילום מסך
החיזוק של הפועל ירושלים. הולמן/צילום מסך, הטוויטר של הפועל ירושלים

המחזור ה-22, שנועל את הסיבוב השני בליגת העל, יגיע לסיומו מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. הפועל ירושלים, שכבר הבטיחה את מקום הראשון בתום הסיבוב השני בעקבות ההפסד של מכבי תל אביב בדרבי אתמול, שלא ניצחה בירושלים בעונה סדירה מאז שנת 2003 (75:81 לירושלים בהרצליה בסיבוב הראשון). עירוני נס ציונה תקווה להתאושש מהתקופה הרעה שלה, בהופעת הבכורה המחודשת של מיטשל וואט, כשתארח בביתה את הפועל אילת (79:88 לאילת בביתה בסיבוב הראשון).

seperator

הפועל ירושלים - בני הרצליה (20:40, ספורט 5)

התבוסה בשבוע שעבר באשקלון למכבי קרית גת גרמה לראשי הפועל ירושלים לעצור את הקיפאון בכל הקשור לשינויים בסגל והקבוצה החתימה בסוף השבוע את איליי הולמן, אקס הפועל אילת, שישחק רק במשחק הראשון של הסיבוב השלישי בשבוע הבא. בירושלים הבהירו לשחקנים את חשיבות המשחק. לרגל המשחק יגיע לארץ בעלי הקבוצה, אורי אלון, ויקווה שזה יעזור לקבוצה לצאת לדרך חדשה. מה שמלמד על התקופה הרעה של הפועל ירושלים הוא מספר זריקות העונשין הנמוך שלה בתקופה האחרונה - 13.3 זריקות למשחק בלבד.

הניצחון בשבוע שעבר על מכבי אשדוד וההפסד של עירוני נהריה בראשון לציון הבטיח לבני הרצליה את המקום הרביעי לפחות בתום הסיבוב השני, כשהקבוצה של מיקי גורקה יכולה אף לטפס למקום השלישי בסיטואציה מסוימת. בני הרצליה מגיעה במומנטום מצוין ובהרגשה שהיא יכולה לעשות העונה משהו מיוחד אחרי מספר עונות בתחתית, כשמי שמובילים את החבורה מבחינה התקפית הם ג'יימס סינגלטון ואבירם זליקוביץ'. ארבע נקודות נוספות של הפורוורד האמריקאי יעלו אותו למקום ה-50 בקלעי כל הזמנים של המועדון, על חשבון דיוויד ת'רדקיל. בהרצליה ירצו לעצור רצף של 15 הפסדי חוץ בירושלים בעונה הסדירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן עירוני נס ציונה מיטשל וואט. ברני ארדוב
חזר לקדנציה נוספת. וואט/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה - הפועל אילת (20:00, פריצות בספורט 5)

ההפסד בנהריה בשבוע שעבר היה הרביעי בחמשת משחקי הליגה האחרונים של נס ציונה, שמצאה את עצמה ערב המחזור האחרון של הסיבוב השני במאזן זהה לקבוצה שמדורגת במקום האחרון. אם זה לא הספיק, אז לאחר המשחק עזב דיימון סימפסון, השחקן המוביל של הכתומים מתחילת העונה, והצטרף לאסטודיאנטס הספרדית. בנס ציונה פעלו במהירות והחתימו את מיטשל וואט שעזב את אלבה ברלין, והשחקן חוזר לקדנציה שלישית בכתום. בקבוצה מקווים כי וואט יוכל לעזור להם לצאת מהתקופה הרעה ולעזור להם לשרוד בליגה הראשונה לעונה נוספת. על הדרך הוא ינסה להוביל אותם לניצחון ראשון על אילת בליגת העל אחרי שבעה הפסדים בשבעה משחקים.

אם היו אומרים לראשי הפועל אילת, סגנית האלופה למי שהספיק לשכוח, שבתום הסיבוב השני הם יהיו קרובים יותר לתחתית הטבלה מאשר לפלייאוף, הם היו מסרבים להאמין. אבל המצב הנוכחי של אילת, שהפסידה שלושה מארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, הוא קשה, והפסד בנס ציונה יהפוך אותה לקבוצת תחתית באופן סופי. בקבוצה שוקלים לבצע שינוי בסגל, כשטיילור באטל ששוחרר מהפועל תל אביב נחשב מועמד להצטרף, אך בשלב הזה לא ברור האם יצטרף. אילת נחשבת לקבוצת שלשות טובה, אבל במשחקים האחרונים קולעת רק 5 שלשות למשחק ב-26 אחוזים בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully