וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי הופך את זה לבלתי אפשרי, הוא ממציא שערים משום מקום"

מאמן אייבר הוריד את הכובע: "בארסה קבוצה נעלה, לראות אותם מקרוב זה מהמם". לואיס אנריקה: "משחק ספקטקולרי". ג'ורדי קרויף חשף: "ריאל התעניינה בי כששיחקתי בבארסה. הם התקשרו אליי הביתה"

one

המספרים

* שלישיית ה-MSN הגיעה ל-100 שערים העונה בכל המסגרות: לואיס סוארס עם 42, ליאונל מסי עם 35, ניימאר עם 23.

* רצף המשחקים ללא הפסד של הקטלאנים התארך לו ל-36.

* בארסה לא הפסידה ב-17 משחקי החוץ האחרונים שלה - שווה ערך לשיא שקבעה ב-2008/09.

* מסי הוא השחקן הראשון שמבקיע 20 שערים לפחות בשמונה עונות רצופות בספרד.

* מאז שלואיס אנריקה מונה למאמן, מסי כבש 93 שערים ב-92 משחקים.

* הפרעוש כבש שמונה שערים בארבעת משחקיו האחרונים בכל המסגרות.

כך ראה ניימאר המוצהב את המשחק:

התגובות

לואיס אנריקה: "משחק ספקטקולרי, טוב מאוד, נגד יריבה קשה. זה היה משחק שלם שלנו. אנחנו איפה שאנחנו רוצים להיות, אבל יש עוד הרבה נקודות בקופה, ומול יריבות ישירות. הכל הלך טוב היום, לחצנו טוב, ושיחקנו טוב לכל אורך המשחק. מוניר? הוא שיחק טוב מאוד, וזה לא פשוט אחרי שלא שיחקת הרבה. הוא עשה כל מה שביקשנו ממנו, ואפילו כבש.

איבן ראקיטיץ': "הקבוצה הזו לא מתעייפת לרגע מלהילחם. הלוואי שהרצף לא ייעצר".

ג'רארד פיקה: "אנחנו לא שוללים אף קבוצה ורוצים לסיים את הסיפור כמה שיותר מהר. אנחנו יודעים שנותרו עוד חודשיים וחצי, ואנחנו במצב טוב, אבל כלום עוד לא נגמר. זה היה משחק קשה באצטדיון קשה, הגענו מפוקסים ורגועים".

מאמן אייבר, לואיס מנדיליבאר: "מסי הופך את זה לבלתי אפשרי, הוא ממציא שערים משום מקום. בארסה קבוצה נעלה בהשוואה לקבוצות אחרות, לראות אותם מקרוב זה מהמם, הם פשוט יודעים מה היריבה הולכת לעשות. גם ההגנה שלהם מדהימה".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה הביסה את אייבר 0:4

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. מסי/רויטרס

בינתיים, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, חשף בראיון ל"מארקה" את הפעם בה כמעט הרעיד את ספרד: "ריאל מדריד התעניינה בי מאוד. הם אפילו התקשרו אליי ישירות הביתה", סיפר ההולנדי על ימיו האחרונים כשחקן ברצלונה, לפני המעבר למנצ'סטר יונייטד, "הייתי בעיצומה של תקופה קשה בספרד, בגלל ההשוואות לאבא שלי שהיה גם אגדת כדורגל. אבל לא הייתי מוכן ברמה המנטלית לעזוב את ברצלונה. עצם העזיבה הייתה קשה עבורי וללכת לריאל היה הופך את הכול למסובך מאוד. אף פעם לא ידעתי אם שם המשפחה שלי היה קשור לקשיים בספרד, אז החלטתי שהדבר הכי טוב מבחינתי הוא לעבור למדינה אחרת. מנצ'סטר יונייטד הגיע עם הצעה וראיתי הזדמנות טובה לקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully