וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג ניצחה 0:2 את הרטה ברלין המדורגת שלישית

ניקולאי מולר כבש צמד נהדר עבור המארחת, שניצחה את הרטה בבית לראשונה מאז 2010 ומנעה ממנה להגדיל את יתרונה בקרב על הכרטיס לליגת האלופות. 0:0 בין מיינץ לדרמשטאדט

ניקולאי מולר שחקן המבורג. GettyImages
צמד ראשון במדי המבורג. ניקולאי מולר/GettyImages

המחזור ה-25 בבונדסליגה הסתיים היום (ראשון) עם שני משחקים. לאחר שששת משחקי המחזור הראשונים הניבו כמות אסטרונומית של 26 שערים, ממוצע של יותר מארבעה שערים למשחק, קיבלנו היום 0:0 שני ברציפות, הפעם בין מיינץ לדרמשטאדט. המבורג ניצחה 0:2 את הרטה ברלין השלישית.

המבורג - הרטה ברלין 0:2

השלישית בטבלה הפסידה אחרי שני ניצחונות רצופים ופספסה הזדמנות להגדיל את יתרונה על פני הרודפות אחריה. הרטה ברלין ניצחה בכל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, אבל הפעם ניקולאי מולר דאג לסדר להמבורג ניצחון ביתי ראשון על הרטה מאז 2010. חלוץ מיינץ לשעבר הבקיע את הצמד הראשון שלו במדי המבורג, כשבעט בשמאל מ-16 מטרים אל הרשת בדקה ה-58 וחתם את התוצאה כשסיים מהלך קבוצתי נאה בדקה ה-75. המבורג התקדמה למקום העשירי.

השופט בנימין בראנד מרחיק את ג'וליו דונאטי שחקן מיינץ. GettyImages
דונאטי מקבל את האדום/GettyImages

מיינץ - דרמשטאדט 0:0

ארבעה ימים לאחר שחוללה את אחת הסנסציות הגדולות באירופה כשניצחה באליאנץ ארנה 1:2 את באיירן מינכן, חזרה מיינץ לליגה, אבל לא הצליחה לנצח ואיבדה את המקום הרביעי שמוביל למוקדמות ליגת האלופות. מיינץ סיימה ב-0:0 ביתי מול דרמשטאדט ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-40, בעוד לשאלקה יש 41 והיא במקום הרביעי. הקבוצה של מרטין שמידט נותרה בעשרה שחקנים אחרי שג'וליו דונאטי הורחק בדקה ה-57 באדום ישיר ולכן לא הצליחה לנצח בדרבי בין שתי הקבוצות מהערים שליד פרנקפורט. הלילכיות במקום ה-15, שתי נקודות מעל איינטרכט פרנקפורט שנמצאת במקום ה-16 ממנו הולכים למבחני הישרדות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully