וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: חמישייה לליון, שלושער מרשים לדמבלה ברביעייה של ראן

לקאזט כבש צמד, גזל כבש שער וסיפק בישול קסום בעקב וליון במקום השלישי אחרי 1:5 על גנגאן. ילד הפלא בן ה-18 כבש שלושער במחצית והוביל את ראן ל-1:4 על נאנט. רק תיקו למארסיי

ראשיד גזל שחקן ליון. רויטרס
בישול קסום. ראשיד גזל/רויטרס

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית ננעל היום (ראשון) עם עוד שלושה משחקים, כשליון שבה למקום השלישי עם 1:5 קליל על גנגאן. מארסיי המאכזבת סיימה ב-1:1 ביתי מול טולוז, ראן ניצחה בדרבי את נאנט 1:4.

ליון - גנגאן 1:5

ניצחון בית רביעי ברציפות וחמישי בשישה משחקים באצטדיון החדש לליון, שסגרה עניין כבר במחצית הראשונה מול קבוצת התחתית שסופרת חמישה מחזורים ללא ניצחון. ראשיד גזל כבש כבר בדקה השלישית אחרי בעיטה של מקסוול קורנה לקורה, מבלוט ארדינג איזן בדקה ה-11, אבל אלכסנדר לקאזט (17) החזיר את היתרון כשטייל בין מגני גנגאן, וקורנה הצעיר (35) נהנה ממסירת עקב קסומה של גזל וכבש את השלישי מעמדת נבדל. במחצית השנייה הספיק לקאזט להשלים צמד (61) ושער עצמי של ריינאל למטרה (86) חתם את החמישייה. ליון שוב במקום השלישי, מרחק שש נקודות ממונאקו השנייה והכרטיס האוטומטי לליגת האלופות.

שחקני טולוז חוגגים עם וויסאם בן ידר (מימין). רויטרס
רק נקודה. שחקני טולוז חוגגים עם וויסאם בן ידר, מימין/רויטרס

ראן - נאנט 1:4

ניצחון מרשים לראן בדרבי, בעקבותיו עלו האדומים שחורים מהמקום השביעי בטבלה למקום הרביעי. ילד הפלא של ראן, עוסמאן דמבלה בן ה-18, כיכב פעם נוספת, הפעם עם שלושער במחצית הראשונה - ובכך העלה את מאזן השערים שלו העונה לתשעה, ב-13 הופעות בלבד בהרכב הפותח (17 בסך הכול). דמבלה כבש את הראשון שלו כבר אחרי דקה לפני שקמיל גרוסיצקי קבע 0:2 כבר אחרי 15 דקות. בדקה ה-23 הוא השלים צמד ובדקה ה-45 כבש את השלישי שלו. ג'ובאני סיו הורחק, אדריאן צימק עבור האורחת וראן ניצחה דרבי ביתי לראשונה מאז 2006.

מארסיי - טולוז 1:1

12 משחקי בית רצופים שמארסיי לא מנצחת בליגה. הרצף הזה נמשך עם תיקו תשיעי (לצד שלושה הפסדים) בסטאד ולודרום, והפעם מול קבוצה שנראית בדרך הבטוחה לירידה. וויסאם בן ידר, שדחה מעבר למארסיי בינואר האחרון, היה האיש שהעלה את טולוז ליתרון בדקה ה-55 במתפרצת אחרי מסירת עומק של אטיין דידו, אבל שער עצמי של הברזילאי סומליה קבע שוויון בדקה ה-74. טולוז עם תשעה משחקי ליגה ללא ניצחון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully