וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמין פה פוטר מאיינטרכט פרנקפורט

המאמן שילם את מחיר ההידרדרות למקום ה-16 ופוטר אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. הוא המאמן השישי בבונדסליגה שסיים את תפקידו לפני סיום העונה

מאמן איינטרכט פרנקפורט לשעבר, ארמין פה. GettyImages
הפעם הרומן לא עבד. פה/GettyImages

איינטרכט פרנקפורט פיטרה הבוקר (ראשון) את מאמנה ארמין פה, בעקבות התוצאות האחרונות וההידרדרות למקום ה-16. פרנקפורט נפרדה אתמול ב-1:1 ביתי מאינגולשטאדט ואחרי המשחק הנהלת המועדון קיבלה החלטה על פרידה מפה. ריינר גייר ששימש כעוזר המאמן, יעביר את האימונים ויעמוד על הקווים עד שימונה מחליף קבוע.

פה אימן את פרנקפורט בשנים 2011-2014 והוליך אותה מליגת המשנה עד לליגה האירופית. בקיץ האחרון הוא חזר לקבוצה במקום תומאס שאף, אבל התוצאות לא היו משביעות רצון. פרנקפורט לא ניצחה בשבעת המשחקים האחרונים, צברה בהם ארבע נקודות מ-21 אפשריות וצנחה למקום ה-16 שמוליך בתום העונה לפלייאוף נגד הקבוצה שתסיים שלישית בליגת המשנה. היו"ר הריברט ברוכאגן אמר: "הפרידה הייתה קשה כי האמנו בארמין עד הרגע האחרון. אנחנו מודים לו על העבודה שהוא עשה".

פה הוא המאמן השישי בבונדסליגה שעוזב את תפקידו במהלך העונה. קדמו לו לוסיאן פאברה (בורוסיה מנשנגלדבאך), מרקוס גיזדול (הופנהיים), אלכסנדר צורנינגר (שטוטגרט), מיכאל פרונצק (האנובר) והוב סטבנס (הופנהיים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully