וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון רוצה להאריך את חוזהו של מארק ליונס

6.3.2016 / 10:59

הכתומים מרוצים מאוד מהיכולת של הגארד האמריקאי, שמרוויח כ-110 אלף דולר לעונה, ויציעו לו שדרוג כדי לנסות ולהאריך את חוזהו. רשם העונה 16.3 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק בליגת העל

one

אחרי שבעה הפסדים בשמונת משחקי הליגה הקודמים שלה, מכבי ראשון לציון רשמה אמש (שבת) ניצחון משמעותי כשגברה בבית על עירוני נהריה 85:93. הקבוצה של שרון דרוקר, שהגיע למשחק לאחר השבוע הסוער במהלכו הציע להתפטר, שלטה במשחק במחצית השנייה וברחה ליתרון 21 הפרש, לפני שנהריה צימקה עד 4 נקודות יתרון, מה שלא עזר לה בסופו של משחק. הכתומים יתארחו ביום שלישי ברוממה אצל מכבי חיפה, במשחק בו ניצחון יעלה אותם אל המקום החמישי, ואילו במצב של הפסד יסיימו את הסיבוב השני במקום השביעי, מה שייתן להם משחק בית אחד פחות.

אחד המצטיינים במשחק אמש היה מארק ליונס שצלף 25 נקודות. לוואלה! ספורט נודע כי בראשון לציון רוצים להאריך את חוזהו של הגארד המצטיין, שפרח העונה גם בליגה וגם באירופה. על פי ההערכות, מרוויח ליונס העונה כ-110 אלף דולרים בראשון לציון, ובקבוצה צפויים להציע לו שדרוג כדי שיחתום עוד לפני סיום העונה. הגארד רשם העונה במשחקי היורופקאפ 17.3 נקודות ו-4.8 אסיסטים למשחק ובליגה 16.3 נקודות ו-5.5 אסיסטים.

הניצחון היה מאוד חשוב, הרגשנו שאנחנו צריכים לחזור לנצח, באנו וניצחנו", סיכם ליונס את הניצחון אמש והתייחס להבדלים בין ההצלחות באירופה לתקופה הפחות טובה בליגה, "הקבוצות בליגה רגילות אלינו, יש להם יותר זמן להתכונן אלינו, אנחנו פוגשים קבוצות שלא רגילות לסגנון שלנו באירופה, זה ההבדל".

שחקן מכבי ראשון לציון מארק ליונס. מגד גוזני
בונים לעונה הבאה. ליונס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully