וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קוואוטמוק בלאנקו פרש מכדורגל עם רגע אחרון של קסם

המקסיקני שהתפרסם בזכות ההופעות מעוררות ההשראה שלו במונדיאלים, תלה את הנעליים עם הופעת פרידה בגיל 43. יותר מ-67 אלף צופים באצטקה ראו אותו מדביק כדור מבריק למשקוף

AP

קוואוטמוק בלאנקו פרש הלילה (בין שבת לראשון) מכדורגל אחרי הופעת פרידה קצרה במדי קלוב אמריקה שבה שיחק לאורך מרבית הקריירה שלו. החלוץ המקסיקני בן ה-43 שיחק 38 דקות בניצחון 1:4 על מורליה במחזור התשיעי בליגה המקסיקנית ורק המשקוף מנע ממנו שער יפהפה.

בלאנקו שיחק עד לפני כמה חודשים בפואבלה ואחרי שזכה איתה באליפות הקלאוסורה 2015, החליט לפרוש. לפני כשבועיים קלוב אמריקה, במדיה החלוץ הצבעוני שיחק במשך למעלה מ-13 שנה, הודיעה שהוא ישותף במשחק נגד מורליה במה שתהווה פרידה ממנו. יותר מ-67 אלף צופים הגיעו הלילה לאצטדיון האצטקה ובדקה ה-38 מחאו לו כפיים בפעם האחרונה, כשהוא הוחלף. בלאנקו אגב, לבש חולצה עם המספר 100 על הגב.

בלאנקו רשם 120 הופעות והבקיע 39 שערים במדי נבחרת מקסיקו. ב-1999 הוליך את מקסיקו לזכייה בגביע הקונפדרציות עם שישה שערים לאורך הטורניר, אחד מהם ב-3:4 על ברזיל בגמר. בנוסף הוא זכה עם נבחרתו בשני גביעי גולד קאפ.

הקריירה האירופית שלו הייתה קצרה למדי; שנתיים בלבד בריאל ויאדוליד הספרדית, שבמהלכן הוא נעדר כחצי שנה בגלל פציעה, אבל המקסיקני נודע בכל העולם בזכות ההופעות מעוררות ההשראה שלו בשלושה מונדיאלים. בעיקר הוא ייזכר בזכות פעלולי הכדור שלו, ביניהם ה-"קוואטומיניה" - התרגיל שקרוי על שמו ושבמסגרתו הוא היה חולף על פני שחקן יריב בעזרת קפיצה כשהכדור בין שתי רגליו.

בשנים האחרונות בלאנקו החל להתעניין בפוליטיקה ואף נבחר לראשות נבחר עיריית קוארנבקה שבדרום מקסיקו.

קוואוטמוק בלאנקו במשחק הפרישה שלו במדי קלוב אמריקה. AP
כמעט כבש שער יפהפה. בלאנקו הלילה/AP

והנה מגוון מהפעלולים של בלאנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully