וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא חוששת מירידה, מאמץ להכשיר את שקבורץ וביטון

6.3.2016 / 8:42

הבעלים סתיו שחם הוציא הודעה אחרי התבוסה 5:0 למכבי תל אביב: "בטוח שהצוות המקצועי והשחקנים יידעו לבחון מה קרה". בקבוצה ינצלו את הפגרה כדי לזרז את החלמתם של הפצועים

one

התבוסה 5:0 למכבי תל אביב אמש (שבת) בבלומפילד הביאה לחשש גדול בהפועל כפר סבא מפני ירידת ליגה. מיד בסיום המשחק ביקשו השחקנים הוותיקים בראשות השוער אוהד כהן, להתכנס במרכז השדה ושם ביקשו מיתר השחקנים לא להתפרק ולהמשיך להאמין ולהיות מאוחדים.

מאוחר יותר אמש הוציא בעלי הקבוצה סתיו שחם הודעה בה כתב בין היתר: "אני סומך על שרון, צוות האימון והשחקנים שיידעו לבחון מה אירע היום, מה צריך לתקן ועל מה צריך לעבוד וזאת על מנת להכין את הקבוצה כראוי להמשך הדרך. נקודת האור היא שלמרות ההפסד סיימנו את העונה הסדירה במקום התשיעי בליגת העל, הישג מכובד לכשעצמו. נארח ארבעה משחקים בפלייאוף התחתון ואנחנו זקוקים לכל אוהד של כפר סבא. נגייס את כל תושבי העיר למאמץ ונסיים את העונה בצורה יפה ומשמחת כפי שעשינו יחדיו בשתי העונות האחרונות".

מאמן כפר סבא שרון מימר לא חושב שקבוצתו מגיעה במומנטום הכי שלילי לפלייאוף התחתון. "ההפסדים בחודש האחרון הם לא הפסדים לא הגיוניים", אמר מימר, "הפסדנו שלוש פעמים למכבי תל אביב בליגה ובגביע המדינה והפסדנו לבאר שבע ולבני סכנין בחוץ. ברור שרצינו יותר, אבל הכול יהיה בסדר. נמחק את המשחק הזה ונצא לפלייאוף התחתון למשחקים מול קבוצות ברמה שלנו. אני מאמין שניראה טוב יותר בהמשך כי השחקנים כאן מאוד מחוברים".

בכפר סבא ינצלו את הפגרה בשבת הבאה כי לקדם את ההחלמה של מספר שחקנים וביניהם החלוץ דודו ביטון שלא נכלל אתמול בסגל. בקבוצה גם מקווים להחלמתם המהירה של הזרים דינו שקבורץ ויאניס פפאדופולוס, שפצועים זמן רב.

מאמן הפועל כפר סבא שרון מימר. ברני ארדוב
"הכול יהיה בסדר". מימר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully