וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בין גוטמן להרוש. שחקן: "נראה שאלי פשוט לא אוהב אותו"

מאמן הפועל תל אביב לא מרוצה מיכולתו של השוער ומתלבט אם להשאירו בעונה הבאה, עוד בקבוצה מבקרים דווקא את גוטמן על בחירת ההרכב: "יחזקאל צריך לפתוח, איך קאווה הגיע לכאן בכלל?"

one

ה-1:1 אמש (שבת) מול מכבי פתח תקוה לא הוסיף שקט להפועל תל אביב הלחוצה, שיכולה לסיים את העונה הסדירה מתחת לקו האדום אם הפועל חיפה תנצח את מכבי חיפה הערב בדרבי. השחקנים מנסים לשמור על אופטימיות. "הרבה תלוי איך נתחיל את הפלייאוף התחתון", אמר אחד השחקנים. "ניצחון ייתן ביטחון לכולם ומשם אפשר לצאת לדרך חדשה. הפסד והמערכת תיכנס עוד יותר ללחץ ולא בטוח שיש פה מספיק שחקנים שיוכלו להתמודד עם זה".

"אנחנו מאוכזבים כי באנו לנצח", אמר איאד אבו עביד בסיום. "אני לא חושב שבאנו להסתגר היום. היו חילופיים התקפיים בסוף כדי לנצח את המשחק. העיקר שלא הפסדנו. ההפסד לעכו לא היה קל במיוחד מול אצטדיון מלא וזה הוסיף לחץ לקבוצה, אבל אנחנו צריכים להיות חזקים מנטלית. זו תקופה לא קלה ואני מאמין שנצא מזה. להגיד שנישאר בליגה זה הכי קל. בדיבורים זה קל, אבל צריך לעשות".

שחקן הפועל תל אביב, איאד אבו עביד. קובי אליהו
"לא באנו להסתגר". אבו עביד/קובי אליהו

בהפועל תל אביב התרכזו במספר דברים אחרי המשחק, הראשון ביניהם הוא המתח בין הקפטן אריאל הרוש לבין אלי גוטמן. המאמן אף צעק לעבר הספסל לאחר שער השיוויון של פתח תקוה: "ראיתם כמה זמן לקח לו לרדת לכדור?". זו לא הפעם הראשונה שגוטמן משמיע ביקורת נגד השוער. שחקנים בקבוצה חיזקו את הטענה שמערכת היחסים בין השניים רחוקה מלהיות אידיאלית. "נראה שאלי ללא ממש אוהב את הרוש", טען שחקן בקבוצה. "לא ברור מה הולך שם". מצד שני, הקפטן דווקא הרגיע את העניינים כשאמר לאחר המשחק: "זה לא נראה לי משהו אישי. עצבים של המשחק. אני לא מתרגש". לתקשורת הוסיף הרוש: "אני לא אוהב לתרץ, זה כדור שאפשר לקחת אם רואים אותו. שטויות, המשכתי לשחק ואני חושב שהיה לי משחק טוב מאוד והתחלתי לחזור לעצמי. יש לאלי ציפיות גבוהות ממני וכל גול שאני אקבל הוא ירצה שאקח גם אם הוא לא באשמתי".

עדיין מוקדם להעריך אם גוטמן אכן ירצה את הרוש בעונה הבאה ולא יעדיף להביא שוער בכיר במקומו או בנוסף. בכל מקרה, הרוש מחזיק בחוזה לעוד שתי עונות ואם הפועל תל אביב תרצה לשחררו, היא תצטרך או לפצות אותו בסכום גבוה או למצוא קבוצה שתסכים לשלם את שכרו או חלק ממנו.

גוטמן נראה אמש לא מרוצה. המאמן טען בסיום כי מול עכו הקבוצה שיחקה טוב יותר וחילקה מתנות ואילו אמש השחקנים לא עמדו בציפיות שלו. אלא שגם גוטמן לא חף מביקורת. בקבוצה תהו אמש מדוע שגיב יחזקאל לא פתח ואף ביקרו את הצבתו של קאווה החלש בהרכב. "לא ברור מה הוא עשה על הדשא אתמול. איך בכלל שחקן כזה הגיע להפועל?", אמרו בקבוצה.

אלי גוטמן מאמן הפועל תל אביב, מאחוריו דני גולן מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מתיחות עם הרוש. גוטמן/קובי אליהו

בהנהלת הפועל תל אביב טענו כי בסוף השבוע כל השחקנים ועובדי המועדון קיבלו את שכרם. במועדון עדיין מסבירים את הבעיות בתזרים כבעיות טכניות בהעברת כספים מחוץ לארץ. כרגע, שוב קיים חוסר בקופת המועדון וככל הנראה גם החודש המשכורות לא ייכנסו בזמן. בהפועל תל אביב דואגים כי העיכוב בשכרם של השחקנים עשוי להשפיע על היכולת במגרש, אך עם זאת, אין חשש ממשי. בקבוצה כבר הסבירו לשחקנים כי לא צריכה להיות להם סיבה לדאגה וגם אם המשכורות מתעכבות במספר ימים, בסופו של דבר הם נכנסות.

הפועל תל אביב עוברת סוג של ארגון מחדש לאור ההמלצות של יו"ר הפועל בכדורסל, רמי כהן. כחלק מאותה תכנית של כהן המועדון יקצץ בעובדי מנהלה ומועדון, כשייתכן גם כי אחד מחברי ההנהלה הבכירים עשוי להיות מוחלף.

עוד באותו נושא

אלי גוטמן: "יש פה שחקנים רציניים שמבינים את משמעות המצב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully