וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב זועמת על אדלר, באיגוד השופטים מגבים: "החלטה נכונה"

5.3.2016 / 19:15

כעס אצל האלופה בעקבות הצהוב שיגרום לחלוץ להיעדר מול באר שבע: "ידענו שתהיה בעיה כשראינו ששובץ". איגוד השופטים: "אין מקום לפקפק ביושרו". סה: "אנחנו משחקים יותר טוב מבאר שבע"

one

למרות החמישייה הקלילה מול הפועל כפר סבא והעברת הלחץ להפועל באר שבע, לא רגוע במכבי תל אביב. במועדון רותחים על הכרטיס הצהוב שספג טל בן חיים החלוץ ומפנים את החצים לכיוון השופט זיו אדלר. מדובר בצהוב תשיעי של החלוץ והוא לא יוכל לשחק מול הפועל באר שבע במשחק הראשון בין השתיים בפלייאוף העליון.

טל בן חיים דור מיכה מכבי תל אביב מתווכחים עם השופט זיו אדלר. ברני ארדוב
טענות רבות לשופט זיו אדלר/ברני ארדוב

עוד במהלך המשחק הערב (שבת) אמר גורם בהנהלת מכבי תל אביב: "ידענו שתהיה לנו בעיה כשראינו את המינוי של זיו אדלר כשופט המשחק. כבר שנים שיש לנו בעיות איתו. הוא בא עם הצהוב מהבית. לא היה מקום לשלוף לבן חיים כרטיס צהוב. עוד לפני הצהוב הוא שרק נגדנו ולא נתן לנו פנדלים שהגיעו לנו במהלך המשחק".

באיגוד השופטים גיבו את ההחלטה של אדלר. "אין מקום לאיש לפקפק ביושר המקצועי של זיו אדלר. הוא מבכירי השופטים שלנו וההחלטה שלו לשלוף צהוב לטל בן חיים היתה מוצדקת".

מיד אחרי הצהוב ומכיוון שבן חיים היה מאוד עצבני, הוא הוחלף כדי שלא יקבל צהוב נוסף, שאמנם היה מרחיק אותו מהמגרש אבל דווקא היה מאפשר לו לשחק מול באר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סה חגג צמד/ברני ארדוב

פטר בוס אמר בסיום: "ראיתי הרבה מאוד דברים טובים, אבל במחצית הראשונה היו לכפר סבא כמה מצבים טובים משלה. בסך הכול, זה היה משחק פנטסטי לנו. אנחנו רק מסתכלים על עצמנו, לא על באר שבע. רק על מה שעשינו היום. עד היום, לא ממש הייתי מרוצה מהקבוצה. ניצחנו את רוב המשחקים, אבל הכדורגל יכול היה להיות טוב יותר. היום הראנו את זה. השחקנים יכולים להגיע לרמה גבוהה, אבל הם לא מראים את זה בכל משחק. אני צריך עוד קצת זמן כדי למצוא את המילים הנכונות לגבי הצהוב שקיבל בן חיים".

אורלנדו סה הוסיף: "אני מרגיש יותר טוב עכשיו עם הקבוצה, מכיר את השחקנים וזה חשוב לי. אני צריך להמשיך לעבוד, כי אם לומר את האמת, אני עוד לא בכושר הכי טוב שלי. הביטחון מגיע עם שערים והופעות טובות והמשחק הזה היה טוב עבורי. הכי חשוב שהצגנו יכולת גבוהה. אני פה רק חודש ורואה את הקבוצה שלנו משחקת טוב. אנחנו כובשים הרבה, יותר מבאר שבע. לדעתי אנחנו משחקים יותר טוב מהם. יש לנו שחקנים מצוינים, עם איכויות גבוהות. יש לנו עשרה גמרים ובסוף נראה מי זוכה באליפות".

שרון מימר סיכם את התבוסה: "ציפיתי שנפתח קצת יותר טוב. כשבאים למפגש כזה, בין הקבוצה עם התקציב הכי גבוה לתקציב הכי נמוך, הפתיחה חשובה. ספגנו בדקה השנייה והם קיבלו ביטחון ומשם כבר קשה. נשתדל לשכוח את המשחק הזה כמה שיותר מהר. עשינו את המקסימום כדי להוציא נקודות, אבל הייתה לנו סדרת משחקים מול יריבות חזקות מאוד. אני מבטיח שאנחנו שווים יותר ממה שהראנו היום ובפלייאוף נוציא נקודות. שם זו המלחמה שלנו ונצטרך להביא אנרגיות טובות ולסיים את הליגה כמה שיותר מהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully