וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת החוקה של פיפ"א אישרה שימוש בעזרי וידיאו החל מעונת 2017/18

ה-IAFB, האחראי על חוקת המשחק, הודיע כי 13 התאחדויות הסכימו לקחת חלק בניסוי אשר במסגרתו שופטים יעזרו בווידיאו בהחלטות על שערים, אדומים ופנדלים. גם "העונש המשולש" שונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטכנולוגיה נכנסת לעולם הכדורגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוועדה הבינלאומית לכדורגל (IAFB), האחראית על חוקת המשחק, הציגה היום (שבת) עם תום פגישתה השנתית בקרדיף כמה שינויים בולטים שייכנסו לעולם הכדורגל. השינויים הללו ייבחנו בשנתיים הקרובות במספר פיילוטים ולאחר מכן יוחלט האם להכיל אותם באופן כללי יותר.

ההחלטה החשובה ביותר נוגעת לשימוש בווידיאו, שיסייעו לשופטים. הסיוע יינתן לשופט המשחק בהחלטות על שערים, כרטיסים אדומים, פנדלים וטעויות בזיהוי שחקנים. השימוש בעזרי וידיאו ייצא לדרך בעונת 2017/18. 13 התאחדויות וליגות ברחבי העולם כבר הביעו את רצונן להיות שותפות לתקופת המבחן הזו.

על פי פיפ"א, שופט המשחק יפנה לאנשי הווידיאו או שהם יפנו אליו במקרים של חוסר ודאות. במצב כזה, אנשי הווידיאו ייבחנו את המקרה ומשם האחריות תעבור לשופט, שיבדוק בעצמו את המקרה בצדי המגרש ויגיע להחלטה או לחלופין, יסכים להתיישר עם המידע שיתקבל מאנשי הווידיאו.

שינוי בולט נוסף נוגע ל"עונש המשולש". עד היום, עבירה של שחקן שהיה אחרון בדרך לשער, בתוך הרחבה, גררה אחריה פנדל, אדום והרחקה גם מהמשחק הבא. מעתה והלאה, השחקן שמבצע את העבירה יורחק רק במקרים של עבירה חמורה. עבירות "פשוטות" יותר בסיטואציה זו יזכו את השחקן המגן בכרטיס צהוב בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully