וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: חולון מארחת את קרית גת לקרב לוהט

5.3.2016 / 14:38

שתי האחרונות בטבלת ליגת העל ייפגשו במחזור שנועל את הסיבוב השני (19:35, ספורט 5) כשהמפסידה תסיים את הסיבוב אחרונה, ותיאלץ להילחם כנגד ההיסטוריה של השנים האחרונות

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי קרית גת על הפועל חולון בסיבוב הקודם

המחזור ה-22, שנועל את הסיבוב השני בליגת העל, יימשך מחר (ראשון) עם משחק התחתית בו תארח הפועל חולון את מכבי קרית גת (19:35, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: דודי רומנו, עמית בלק וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו בסיבוב הראשון בקרית גת במשחק בו התעלתה העולה החדשה והביסה את חולון בקלות 77:97. מי שתפסיד במשחק תסיים את הסיבוב השני במקום האחרון, ולא תשמח לשמוע כי מי שסיימה במקום זה בתום הסיבוב השני ירדה ליגה בכל אחת מהעונות האחרונות החל מעונת 2010/11.

אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
חולון בונה על האוהדים/מגד גוזני

חולון מגיעה למשחק במומנטום נהדר של שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, שהצמידו אותה לנס ציונה וקרית גת שמעל הקו האדום, ערב המחזור. הקבוצה של דן שמיר רשמה שני ניצחונות בשבועיים האחרונים על הפועל אילת והפועל תל אביב, שגם כן נמצאים באיזור הסכנה, דווקא ללא מייק מוסר שגמר את העונה בשל פציעה בברך, ובמועדון ממשיכים לעשות מאמצים כדי לצרף שחקן שישלים את הסגל. ריקרדו רטליף שהיה מועמד חתם לבסוף בליגה הפיליפינית. מי שנמצאים בכושר נהדר הם וויל קלייבורן עם 32 נקודות בממוצע בשני המחזורים האחרונים וגוני יזרעאלי שרושם 8.2 נקודות ו-6.2 אסיסטים בארבעת המחזורים האחרונים. "זה המשחק הכי חשוב של התקופה האחרונה . אנחנו צריכים להשאיר הכל על המגרש ואנחנו צריכים את הקהל איתנו כמו בשבוע שעבר", אמר דן שמיר לקראת המשחק.

בחולון מאמינים שכ-4,000 אוהדים יבואו לדחוף את הקבוצה במשחק החשוב ויצרו אווירה מחשמלת. הנהלת הקבוצה יצאה במבצע מיוחד לקראת המשחק ומכרה כרטיסים ב-25 שקלים בלבד.

כשהיא במאזן זהה להפועל חולון בשבועות האחרונים, שלושה ניצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים, מכבי קרית גת נחשבת לקבוצה החמה ביותר בתחתית הטבלה. הקבוצה של נתי כהן הפסידה רק פעמיים בתקופה האחרונה, בתום דרמות להפועל אילת ובני הרצליה, כששני המשחקים נערכו מחוץ לבית שלה. בקרית גת יודעים שלמרות הניצחון המרשים על האלופה הפועל ירושלים בשבוע שעבר, אם לא ידעו לנצח את חולון בחוץ, הם יסתבכו בצורה קשה במאבקי הירידה עם סיום הסיבוב השני. מלבד שלושת הזרים הנהדרים - פול דילייני, אלאנדו טאקר ומרקו קילינגסוורת', ששומרים על יציבות מרשימה בתקופה האחרונה, מי שנמצא בכושר נפלא הוא נמרוד טישמן עם 14.8 נקודות למשחק בחמשת המחזורים האחרונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully