וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל הפסידה להונגריה 3:0. ארליך: "כמו סכין בלב"

סלע וארליך נכנעו בשלושה שוברי שוויון, הפסידו 3:1 במערכות ולא הצליחו לשקם את נבחרת הדייויס אחרי המפלות היחידים. אייל רן: "לא רואה איך היינו יכולים לשנות משהו"

הטניסאים הישראלים דודי סלע, יוני ארליך. איגוד הטניס,
מפלה מוקדמת. דודי סלע עם יוני ארליך/איגוד הטניס

לאחר שדודי סלע ואמיר וינטרוב הפסידו במשחקי היחידים לשחקניה של נבחרת הונגריה בגביע דייויס, היום (שבת) כשלו על החימר גם הצמד סלע את יוני ארליך במשחק הזוגות, הפסידו 3:1 במערכות (7:6, 3:6, 7:6, 7:6) ואיבדו את המפגש כולו. היתרון 0:3 של ההונגרים הפך את משחקי יום ראשון למשחקים לפרוטוקול בלבד, כשישראל כשלה בניסיון להגיע לפלייאוף על העלייה לבית העליון ותתמודד בקרב הישרדות בבית מספר 1 האירופי-אפריקאי מול שבדיה.

"התכוננו ועשינו מה שיכלנו אבל זה לא הספיק", אמר הקפטן אייל רן. "אנחנו מנצחים ביחד ומפסידים ביחד, עשינו מה שיכלנו, לא רואה איך יכלנו לשנות משהו. זה הפסד כואב. לא חשבנו שנהיה ביום שבת ב 3:0 לרעתנו".

דודי סלע הוסיף: "לא כיף להפסיד במשחק דיוויס, באימונים הרגשתי דווקא בסדר אבל במשחק זה אחרת. מאכזב שלא ניצחנו ולא הייתי מצפה שהיום יהיה אפילו 1:2 להם. אין קשר לדירוג של השחקן ששיחקתי מולו אתמול, התרגשתי והייתי מאוד לחוץ. אין ספק שזה מאכזב, חשבתי שאני אביא לפחות נקודה אחת. אנחנו פייבוריטים גם מול שוודיה בספטמבר אבל ראינו היום שאף פעם אי אפשר לדעת".

יוני ארליך סיכם: "לא שיחקנו מספיק טוב, לא אתמול ובטח לא היום. הצלחנו לקלקל בכל פעם שקצת הובלנו היום. דווקא כשהובלנו הורדנו רגל מהגז ולא הצלחנו לנצל את היתרון שהיה לנו. כל הפסד בדיוויס זה כמו סכין בלב מבחינתי. בכל המשחקים אני מרגיש פייבוריט וחבל שהיום לא הראתי את זה על המגרש".

יוני ארליך נבחרת הדייויס של ישראל. איגוד הטניס, ניר קידר
לא הלך על החימר. יוני ארליך/ניר קידר, איגוד הטניס

מהלך המשחק

מערכה 1

הצמד הישראלי לא השיג אפילו הזדמנות שבירה אחת במערכה הראשונה, אבל מצד שני הצליח למנוע שלוש אפשרויות כאלה של ההונגרים. המערכה נגררה לשובר שוויון, במהלכו שלטו פוצ'וביץ' וגודרי, שניצחו 2:7 וחתמו את המערכה עם 6:7.

מערכה 2

אחרי עוד ארבעה משחקונים ללא שבירה, הגיעה השבירה הראשונה במשחק, והיא הייתה בצד של ההונגרים. סלע הגיש, ביצע שגיאה לא מחויבת ברגע קריטי וזה 2:3 לצמד המקומי. אלא שזה מה שהעיר את הזוג הישראלי, שמיד השיג הזדמנות ראשונה לשבור וגם ניצל אותה עם נקודה טובה של ארליך ליד הרשת. הטניסאי הוותיק שמר על ההגשות שלו ויחד עם סלע שבר שוב וסגר עניין עם 3:6 ושוויון במערכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דודי סלע טניסאי ישראלי. ניר קידר, איגוד הטניס,
הראשון שנשבר. דודי סלע/ניר קידר, איגוד הטניס

מערכה 3

המומנטום הישראלי נמשך וכבר במשחקון הראשון הגיעה שבירה קלילה, אליה הצטרפה לאחר מכן שבירה נוספת בזכות טעויות חוזרות של ההונגרים. סלע וארליך לקחו שבעה משחקונים ברציפות, וזה 0:3 לישראל. המומנטום נעצר עם שבירה הונגרית מול ההגשות של ארליך והמקומיים צימקו ל-3:2. היוצרות התהפכו, סלע וארליך איבדו אחיזה במשחק ונשברו פעם נוספת, לפיגור 5:4. משחקונים מורטי עצבים הסתיימו לטובת המגישים, והמערכה נכנסה לשובר שוויון, בו ארליך פספס פעמיים ליד הרשת ברגעים קריטיים והונגריה ניצחה 5:7 ו-6:7 במערכה שארכה שעה ושתי דקות.

מערכה 4

שבירה מהירה סללה את הדרך של ישראל ליתרון מבטיח במערכה הרביעית, כשפוצ'וביץ' וגודרי יכולים היו רק לרדוף. סלע וארליך לא אפשרו להם הזדמנויות לשבור, עד למשחקון התשיעי, בו ההונגרים הוליכו 0:40 וניצלו את האפשרות השנייה כדי לצמק ל-5:4. גם המערכה הזו נגררה לשובר שוויון ארוך, בסיומו ארליך חבט אל הרשת והונגריה חגגה עם 7:9 בטיי ברייק, 6:7 במערכה, 1:3 במשחק הזוגות ו-0:3 מרשים במפגש כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully