וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי הפועל ראשל"צ שוקלת לבקש צו מניעה לקיום המשחק מול עפולה

לעמותת האוהדים נמאס שקבוצתם משחקת את משחקיה הביתיים בימי שני ב-18:00 והעבירה בקשות לשינוי, אך נדחתה על הסף. המנהלת: "הקבוצה קובעת את שעת המשחק, האוהדים פונים לכתובת הלא נכונה"

אוהדי הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
דורשים שינוי. אוהדי הפועל ראשון לציון/מגד גוזני

עמותת אוהדי הפועל ראשון לציון שוקלת לפנות לבית משפט המחוזי בלוד כדי לשנות את שעת המשחק מול הפועל עפולה בעוד כשבועיים מ-18:00 ל-19:00-19:30. עמותת האוהדים פנתה בחודשים האחרונים למנהלת הליגה לאחר שהקבוצה שיחקה מספר פעמים את משחקיה הביתיים בימי שני בשעה 18:00 - מה שמנע מאוהדים רבים שרכשו מנויים להגיע למשחקים, אך מנהלת הליגה סירבה פעם אחר פעם, בטענה ש"מרגע שנקבעו מועדי המשחקים לא ניתן לשנותם".

עמותת האוהדים באמצעות נציגה פנתה כבר להתערבותה של שרת הספורט, מירי רגב, שבפגישה במשרדה עם נציגי אוהדי הספורט ביולי 2015 הבטיחה לסייע לאוהדים בפניות מסוג זה באם יהיו. "חבל שגוף שבא לקדם את הכדורגל בוחר שלא לבוא לקראת אלו ההופכים את הכדורגל לחוויה", אמר יו"ר העמותה, יואל שנפ. "חבל ששרירות הלב ואטימות ההגיון מביאות לקבלת החלטות כה רעות לענף הכדורגל, אשר בעצם מסיטות את המנהלת מיעדה ומהמטרה שלשמה הוקמה. צר לי, אך אני לא רואה את השינוי הגדול ביחס אל אוהדי הכדורגל שנשאר די אטום ודי מתעלם כמו בתקופת ההתאחדות. עצתי למנהלת, לכו אל מנהלת הכדורסל עצלים וראו איך עושים דברים אחרת. כנראה שכדאי לשים את מבטחנו אצל גופי התקשורת והמחוקק, שרק בעזרת "רעש" או פוליטיקה נוכל לקבל גם אנו יחס שיהלום ולו במעט את צרכינו".

יו"ר ארגון אוהדי הספורט "היציע" שי גולוב הוסיף: "שעות הפתיחה של משחק הכדורגל חייבות לקחת בשיקול הראשון את הצרכים של אוהדי הכדורגל".

ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "הפועל ראשון לציון, היא ורק היא קבעה, קובעת ותקבע את שעות המשחקים. מנכ"ל קבוצת הפועל ראשון לציון הוא זה שביקש מהמנהלת לקבוע את שעת המשחק בשעה 18:00. עמותת אוהדי הפועל ראשון לציון פנתה למנהלת בנושא מספר פעמים ובכל פעם מחדש הפננו אותם לקבוצה, תוך הסבר מפורט ולכן הם פונים לכתובת הלא נכונה. המנהלת מאפשרת לכל קבוצה שלא משודרת בליגת העל ובליגה הלאומית לקבוע את שעת המשחק הביתי בהתאם לשיקולים הנוחים לה ולקהל אוהדיה, זאת מתוך רצון וכוונה ישירה לאפשר לכל קבוצה להתחשב באוהדיה, בדיוק בניגוד גמור לטענות שהועלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully