וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח סדרתי ואנסים: אדם ג'ונסון יגיע לאחד מבתי הכלא הקשים באנגליה?

בממלכה מדווחים שהשחקן, שנמצא אשם במגע מיני עם קטינה בת 15, עשוי להגיע לפרנקלנד - המאכלס שניים מהפושעים המסוכנים במדינה. ג'ונסון הוצא באופן מיידי מהמשחקים פוטבול מנג'ר ומפרו אבולושן

שחקן סנדרלנד, אדם ג'ונסון, מגיע לפתיחת משפטו. GettyImages
יככב בנבחרת בתי הכלא? ג'ונסון/GettyImages

באנגליה ממשיכים לעסוק בהרשעתו של אדם ג'ונסון, שהודה כי קיים יחסים עם קטינה בת 15. שחקן הכנף ששוחרר מסנדרלנד ייכנס ככל הנראה לבית הסוהר, כשבממלכה כבר החלו לנחש היכן יבלה את השנים הבאות. על פי דיווחים באנגליה, ג'ונסון עשוי להיכנס ל-HMP פרנקלנד - אחד מבתי הכלא הקשים באנגליה - בשל הקירבה של המתקן למשפחתו של השחקן. בפרנקלנד נמצאים רוצחים רבים ואנסים מסוכנים, וגם שניים מהפושעים היותר מסוכנים בממלכה - הרוצחים איאן האנטלי ולוי בלפילד. בנוסף, ג'ונסון הוצא באופן מיידי מהמשחקים פוטבול מנג'ר ומ-PES.

כזכור, ג'ונסון נעצר בדיוק לפני שנה. הוא התחבר לקראת סוף שנת 2014 עם הנערה, אוהדת סנדרלנד מושבעת, דרך הפייסבוק ולאחר שחתם עבורה על שתי חולצות משחק, ביקש ממנה להיפגש עמו על מנת "לקבל נשיקת תודה". לאחר מכן, השניים נפגשו פעם נוספת ואז, על פי ההאשמות, אירע ביניהם המגע המיני האסור. ג'ונסון הודה כאמור בדברים מסוימים, אולם לא באחרים ובמהלך המשפט אף נחשף כי הוא מחק 834 הודעות וואטספ מהטלפון הסלולארי שלו.

במהלך המשפט, השחקן הודה באשמת מגע עם הקטינה בת ה-15, אולם טען כי מלבד נשיקה בין השניים, לא אירע שום דבר נוסף. התביעה האשימה אותו בשקר ובסופו של דבר, המושבעים פסקו כי הוא לא אשם בקבלת מין אוראלי מהקטינה במהלך המפגש ביניהם שנערך ברכבו ב-30 בינואר 2015, אולם הוא נמצא אשם בכך שהכניס את ידיו אל תחתוניה של הנערה.

במהלך המשפט אמר ג'ונסון: "חשבתי לעשות איתה כל מה שהיא תתן לי. קיוותי שאוכל להרגיש את הגוף שלה. זה משהו טבעי. אבל זה לא קרה, כי הבנתי שזה לא הדבר הנכון לעשות". עד לקבלת גזר הדין, ג'ונסון שוחרר בערבות אך מחויב להיות בביתו בין שבע בבוקר לשבע בערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully