וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל אשדוד עלתה למקום השני על חשבון מכבי ראשון לציון

חילופי מקומות בן הקבוצות, לאחר משחק נהדר ורווי במהפכים. עשרה שערים של ביטון ושמונה של קושמרו הובילו את המארחים לניצחון גדול. מכבי תל אביב חזרה מפיגור לניצחון 24:27 על חולון

עומרי קושמרו שחקן הפועל אשדוד. תום לי סוויסה, מערכת וואלה! NEWS
משחק מצוין באשדוד/מערכת וואלה! NEWS, תום לי סוויסה

הפועל אשדוד – מכבי ראשל"צ 37:39

המאבק החם על המקום השני נפתח במחצית ראשונה ללא הגנות ורוויה במהפכים, שהסתיימה ב-19:20 למארחים. את המחצית השניה האשדודים פתחו טוב יותר, וכבר פתחו פער של שש, אך המומנטום הצהוב נעצר בזכות שער חשוב של טיהומיר דודר שהחזיר לקבוצתו את היתרון, וזו לא שמטה אותו עד לסיום. מכבי ראשל"צ עם הפסד שלישי ב-4 המחזורים האחרונים יורדת למקום השלישי. אשדוד, עם ניצחון רביעי ברציפות ועלייה למקום השני. עופר קושמרו ורועי ביטון בלטו באשדוד, עמית סטלמן וראנטו ווגרינץ בראשון לציון.

מכבי ת"א – מ.כ חולון 24:27

טולי ליבגוט בהצגת ענק במחצית הראשונה, לצד יכולת התקפית טובה של חולון בראשות אלי רן, הובילה את האורחים ליתרון מפתיע מול המוליכה מכבי ת"א, שרק במחזור הקודם הפסידה לרמה"ש, וקטעה עשרה ניצחונות רצופים שלה. במחצית השנייה, חן פומרנץ, עומר דבדה ונובאק בוסקוביץ הובילו למהפך.

א.כ נס ציונה – א.ס רמה"ש 23:28

פתיחה מוחצת של נס ציונה שאחרי 13 דקות כבר הובילה 0:6 בזכות שלושער של שלומי צייטלר הספיקו להם לניצחון ליתרון שבע במחצית. במחצית השנייה רמה"ש הייתה טובה יותר, אבל ירין רוטברג סיפק עצירות חשובות שהותירו את הנקודות בנס ציונה, והיא מתקרבת כדי נקודה אחת בלבד מרמה"ש, עם 24 נקודות.

הפועל ר"ג – מכבי קרית מוצקין 19:41

משחק חד צדדי של האורדונים שמבססים את מעמדם במקום ה-9 עם 14 נקודות, 4 יותר מאשר לחולון העשירית, לקראת משחקי הבית התחתון ומאבקי ההישארות בליגת ווינר. מוצקין נותרת עם 4 נקודות במקום הלפני האחרון, ותלחם על מקומה בליגה עד השניה האחרונה.

הפועל פ"ת – בני הרצליה 33:28

הרצליה (מקום 8, 20 נק') מבטיחה את המקום שלה בפלייאוף העליון. הפועל פ"ת נשארת במקום האחרון עם שתי נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully