וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הובך מול ה-612 בעולם. הפסד גם לוינטרוב. 0:2 להונגריה על ישראל

הטניסאי הבכיר של ישראל (89 בעולם) הפסיד בפתיחת הבית האירופי/אפריקאי מול נאג'. המחבט מספר 2 נכנע לפוצ'וביץ': "החימר הוא לא תירוץ, חשבתי שנוביל 0:2". מחר: עידן לשם ויוני ארליך ינסו להחזיר את הנבחרת לתמונה בזוגות

דודי סלע טניסאי ישראלי (ימין) עם אייל רן קפטן נבחרת הדייויס. ניר קידר, איגוד הטניס,
אכזבה גדולה. סלע/ניר קידר, איגוד הטניס

נבחרת ישראל בדיוויס פתחה היום (שישי) את הופעותיה במסגרת הבית האירופי/אפריקאי 1, כאשר התארחה על החימר בהונגריה. ההונגרים מובילים כרגע 0:2 בהתמודדות, לאחר שהמחבט השני שלהם, פטר נאג' (612 בעולם), הביך את המחבט מספר 1 של ישראל, דודי סלע (89 בעולם) כשגבר עליו בחמש מערכות: 1:6,6:4,6:4,3:6,2:6, ומרטון פוצ'וביץ' (203) גבר די בקלילות על אמיר וינטרוב 5:7,2:6,4:6.

פיטר נאג' - דודי סלע

המשחק נפתח בשליטה ברורה של ההונגרי, כאשר לא ניתן היה להבדיל איזה מבין שני השחקנים מדורג למעלה מ-500 מקומות מעל השני. לאחר שניצח את שתי המערכות הראשונות, ניכר היה כי נאג' התעייף, וסלע ניצל את זה על מנת לחזור למשחק ולהשוות ל-2:2, אך במערכה האחרונה היה זה המקומי ששיחק טוב יותר, ובסופו של דבר זה הספיק לו לניצחון.

שחקן נבחרת הדייויס אמיר וינטרוב. איגוד הטניס,
לא הסתדר עם החימר. וינטרוב/איגוד הטניס

מרטון פוצ'וביץ' - אמיר וינטרוב

המחבט מספר 2 של ישראל ניסה להחזיר אותה לתמונה ופתח לא רע מול המדורג 203 בעולם. ויינטרוב ופוצ'וביץ' לא הצליחו לשבור אחד את השני בששת המשחקונים הראשונים במשחק. ההונגרי התעשת ראשון, הצליח לשבור ולעלות ל-3:4 ואף לשמור על ההגשות שלו. נראה שהחימר ההונגרי הקשה מאוד על הישראלי.

המערכה השניה נפתחה עם ניצחון של וינטרוב במשחקון ההגשה שלו, ומיד לאחר מכן עם שבירה חשובה שלו, אך לא הצליח לשמור עליה ונשבר חזרה. לאחר מכן הפסיד גם את המשחקון הבא שלו, והמערכה השנייה ברחה לו.

גם המערכה השלישית נפתחה בשבירה של וינטרוב, שהגיב מיד בשבירה חזרה, ושבר פעם נוספת בדרך ל-3:3. לאחר שכל אחד שמר על ההגשות שלו, הצליח ההונגרי לשבור במצב של 5:5, והמשיך לניצחון גם במערכה השלישית, ובמשחק.

חברי נבחרת הדייויס של ישראל דודי סלע, אמיר ויינטרוב, עידן לשם, יוני ארליך, הקפטן אייל רן. איגוד הטניס, ניר קידר
עוד יש סיכוי? הנבחרת/ניר קידר, איגוד הטניס

אמיר וינטרוב: "אני מאוד מאוכזב. חשבתי שנהיה ב 2:0 לנו. אני אישית מאוכזב מהמשחק שלי, נלחמתי ונתתי הכל, הרגשתי שאני רודף אחריו וגם כשהיה לי מומנטום לא הצלחתי לנצל את זה ולחזור. למרות שהמשחק התקיים על חימר היינו צריכים לנצח, זה לא תירוץ מבחינתי. חייבים לחזור ואני מאמין עדיין שאפשר לנצח את המפגש".

בשבת יתקיים משחק הזוגות בשעה 13:00, כאשר הקפטן אייל רן רשם את עידן לשם הצעיר יחד עם יוני ארליך, והשניים יתמודדו מול מרטון פוצ'וביץ' וגודרי לבנטה. ביום ראשון בשעה 13:00 ייצאו לדרך משחקי היחידים כשסלע יפגוש את פוצ'וביץ' ו-ויינטרוב ישחק נגד נאג'.

אם הנבחרת תגבור בכל זאת על הונגריה, היא תעפיל לסיבוב השני ותזכה לארח את סלובקיה בין ה-15 ל-17 ביולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully