וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: בכורה לג'ארד הומאן במדי מכבי אשדוד נגד מכבי חיפה

4.3.2016 / 16:30

צביקה שרף החליט להרכיב את הסנטר, שלא התלבש במשחקי הקבוצה מאז שהצטרף לפני כחודש (18:25, ספורט 5). מכבי ראשון לציון תרצה לשים סוף לתקופה הרעה שלה בליגה כשתארח את נהריה (20:15, ספורט 5). רייט ובן שימול בספק

one

בווידאו: מכבי אשדוד מפסידה לבני הרצליה

המחזור ה-22, שנועל את משחקי הסיבוב השני בליגת העל, ייצא לדרך מחר (שבת) עם שני משחקים נהדרים. מכבי אשדוד/באר טוביה תעניק בכורה לסנטר ג'ארד הומאן על חשבונו של מיקל גלאדנס כשתנסה לעצור את הריצה של מכבי חיפה, שיכולה לסיים את הסיבוב השני במקום הראשון או השני בטבלה (74:78 לחיפה ברוממה בסיבוב הראשון). מכבי ראשון לציון תרצה לעצור את התקופה הרעה בליגה, ולשים קצת חיוך על פניהם של אנשי הקבוצה כשיארחו בבית את עירוני נהריה הנהדרת (71:81 לראשון לציון בעין שרה בסיבוב הראשון). לרגל יום האישה החליטו הכתומים כי נשים יוכלו להכנס למשחק בחינם על בסיס מקום פנוי.

שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה, אייזה סוואן. קובי אליהו
משחק לא פשוט. סוואן/קובי אליהו

מכבי אשדוד/באר טוביה - מכבי חיפה (18:25, ספורט 5)

הפסד החוץ של מכבי אשדוד לבני הרצליה גרר הרבה מאוד עצבים בקבוצה. המאמן צביקה שרף לא אהב את השיפוט בהתמודדות, אך גם לא את היכולת הקבוצתית של שחקניו שאפשרה ליריבה בשיפולי הצמרת לקלוע יותר מ-100 נקודות, והוא הרבה להעיר ולצעוק על שחקניו במהלך ההתמודדות. באשדוד החליטו לבצע זעזוע בסגל, ובזמן שהם בוחנים אפשרות לצרף את ריקרדו רטליף מהליגה בקוריאה ילבישו לראשונה העונה את ג'ארד הומאן, שהצטרף לפני כמעט חודש, ומי שלא יהיה בסגל הוא מיקל גלאדנס. באשדוד יקוו להמשך היכולת הטובה של אייזיאה סוואן, שקלע 23 נקודות בהרצליה, משחק החוץ הטוב ביותר שלו העונה.

מכבי חיפה לא הפסידה במהלך חודש פברואר, אך ההישג הנאה הזה נוצר גם בשל העובדה שהירוקים שיחקו רק פעמיים בתקופה הזאת - גם בשל פגרת הגביע אך גם בשל דחיית משחק הליגה שלה נגד מכבי ראשון לציון ליום שלישי הקרוב. הירוקים מגיעים שבועיים לאחר הניצחון הענק על עירוני נס ציונה, במשחק סופר דרמטי, כשלמאמן רמי הדר הייתה האפשרות להוריד את השחקנים לקרקע ולהכשיר את הפצועים. בחיפה יודעים שיש להם אפשרות לסיים את הסיבוב במקום השני, אם יצליחו לנצח את שני המשחקים הקרובים שלהם, אך זה לא יהיה פשוט, במיוחד לאור מאזן הבית הנהדר של אשדוד.

"אנחנו מתכוננים קשה לקראת המשחק מול אשדוד, שעשו לנו חיים מאוד קשים במשחק הראשון נגדם בבית", אמר גרגורי ורגאס לקראת המשחק, "אני בטוח שבחוץ יהיה קשה אפילו יותר. נשארו לנו שני משחקים עד לסוף הסיבוב השני ואנחנו רוצים לסיים אותו כמה שיותר גבוה בטבלה".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. ברני ארדוב
יתאושש? שון דאוסון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה (20:15, ספורט 5)

שבוע סוער עבר על הקבוצה של שרון דרוקר. בתחילת השבוע גברה הקבוצה על ונטספילס הלטבית בשמינית גמר היורפקאפ, והעפילה לסדרת רבע הגמר, אלא שדבריו של היו"ר יצחק פרי בוואלה! ספורט ערב המשחק גרמו למאמן שרון דרוקר לרצות ולעזוב את הקבוצה ולהתפטר. פרי ודרוקר נפגשו ביום לאחר המשחק, והחליטו להמשיך בהתקשרות עד לסיום העונה, כשהמטרה הקרובה תהיה לעצור את הרצף השלילי בליגה שעומד על שבעה הפסדים בשמונת המשחקים האחרונים. דרוקר מגיע למשחק נגד נהריה עם סגל בסימן שאלה כשגם אבי בן שימול וגם כריס רייט סוחבים פציעות מהשבוע שעבר ונמצאים בספק.

"ההישג באירופה חשוב, הרבה חשבו שלא נצליח בגלל ריבוי הפציעות אבל ידענו שאנחנו מסוגלים ושמח שהצלחנו להוכיח את זה", אמר מארק ליונס לקראת המשחק, "אנחנו רוצים לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה, זה לא הולך להיות פשוט נהריה קבוצה טובה שרצה יפה אבל אנחנו נעשה את המקסימום על מנת לרשום ניצחון".

מנגד עירוני נהריה מגיעה למשחק לאחר עוד ניצחון יפה, הפעם בבית על עירוני נס ציונה, שהצמיד אותה לבני הרצליה במקום הרביעי, ובעין שרה לא רוצים שהעונה החלומית הזאת תסתיים. כמו לא מעט קבוצות מוצלחות העונה, נהריה רושמה מאזן ביתי טוב מאוד של שבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, אך מה שמייחד את החבורה של אריק אלפסי הוא היכולת בחוץ - חמישה ניצחונות וחמישה הפסדים, מאזן החוץ השני הכי טוב בליגה. אלפסי החליט שלא להלביש למשחק שוב את כריס אוואנס, שנמצא בדרכו החוצה מהמועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully