וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל מכבי תל אביב לשעבר צפוי להתמנות לנציג הבעלים במוסקורן

4.3.2016 / 14:10

אריאל אברם, שהחזיק במגוון תפקידים במועדון הצהוב במשך שמונה שנים וחצי, צפוי לקבל את התפקיד בקבוצה הבלגית, שאחד מבעליה הוא פיני זהבי. אברם: "האפשרות נבדקת. נדע בתקופה הקרובה"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של מכבי תל אביב 0:2 על הפועל כפר סבא בגומלין רבע גמר הגביע

אריאל אברם, שהיה סמנכ"ל הכדורגל במכבי תל אביב צפוי להתמנות לנציג הבעלים בקבוצת מוסקרון הבלגית.

שחקנים ישראלים רבים עשו את הדרך מהליגה הישראלית לליגה הבלגית, אך איש ניהול שעושה את הדרך הזו עדיין לא היה לנו. אברם (33), עורך דין בהשכלתו, עבד במכבי תל אביב במשך שמונה וחצי שנים במגוון תפקידים. הוא היה אחראי על ניהול מחלקת הנוער ועשה מספר תפקידים בקבוצה הבוגרת ביניהם ייצוג מכבי תל אביב בדיונים המשפטיים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. בתחילת העונה הוא החליט לסיים את תפקידו במועדון אבל על פי בקשת הקבוצה משך את החלטתו עד אחרי סיום קמפיין ליגת האלופות.

דובר מכבי תל אביב, עופר רונן, עם סמנכ"ל הכדורגל, אריאל אברם. ניב אהרונסון
מצטרף למושבה הישראלית בבלגיה. אברם/ניב אהרונסון

בחודשיים האחרונים בחן אברם מספר הצעות שהונחו בפניו והוא צפוי להתמנות כנציג הבעלים במוסקרון. הקבוצה הבלגית שנמצאת במקום האחרון בטבלה ונלחמת על חייה בליגה הראשונה, נמצאת בבעלות מספר אנשי עסקים ביניהם סוכן השחקנים פיני זהבי. לקבוצה משתייך שוער הנבחרת אופיר מרציאנו שמזה תקופה ארוכה לא מוצא דקות משחק.

אברם אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "האפשרות לעבור למוסקרון נבחנת כמו גם אפשרויות אחרות ונדע בתקופה הקרובה".

אברם היה גם שחקן כדורגל פעיל בליגות הנמוכות. הוא התמחה בדיני ספורט ומשפט מסחרי במשרדו של עו"ד מורן מאירי. הוא התחיל את דרכו במכבי תל אביב אצל לוני הרציקוביץ' ולמרות כל המהפיכות הניהוליות שהיו במועדון, הוא נשאר לאורך כל הדרך.

פיני זהבי סוכן שחקנים. ברני ארדוב
ישתפו פעולה? פיני זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully