וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון אברהמי: "צריכים להבין שאנחנו מתמודדים על ההישארות בליגה"

4.3.2016 / 13:14

מאמן הפועל תל אביב מוכן לדרבי: "המצב לא קל, יש חמש קבוצות בתחתית, אחת תיכנס לפלייאוף, אחת תרד. השחקנים צריכים להבין שבגלל שקוראים לנו הפועל תל אביב, אף אחד לא ייתן לנו מתנות"

one

בווידאו: תקציר המשחק האחרון של הפועל תל אביב

הפועל תל אביב קיימה היום (שישי) אימון פתוח לתקשורת לקראת הדרבי התל אביבי הגדול שייערך ביום ראשון ביד אליהו (21:05, שידור ישיר בערוץ 1). האדומים מגיעים למשחק לאחר שני הפסדים רצופים להפועל ירושלים והפועל חולון, ובידיעה שהפסד נוסף ישאיר אותם ערב הסיבוב האחרון ביתרון של ניצחון אחד בלבד מהמקום שמוביל לליגה השנייה. אגב, בפעמיים היחידות שהפועל תל אביב ניצחה פחות מ-9 משחקים ב-22 מחזורים, כפי שעשוי לקרות אם תפסיד בדרבי, היא ירדה ליגה.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. קובי אליהו
נלחמים על החיים. שרון אברהמי/קובי אליהו

"במצבים האלה לא יודעים מה נחשב גרוע, משחק כזה נגד הקבוצה הכי טובה במקום הכי קשה יכול פתאום להיות טוב", אמר המאמן שרון אברהמי לקראת המשחק, "ברור שזה לא מצב אידיאלי מבחינתנו אבל יש משחק ואנחנו באים לשחק. אנחנו צריכים להבין דבר פשוט מאוד, כמו שבכדורגל הבינו, שאנחנו מתמודדים עם להשאר בליגה. דיברתי עם השחקנים, יש חמש קבוצות, כרטיס לפלייאוף, ואחת תרד. צריך להפנים את זה, קבוצות לא פחות טובות מאיתנו עם תקציבים לא פחות מאיתנו, המצב לא קל".

על הלחץ והציפיה הברורה של הקהל מהשחקנים לא להדרדר למלחמה אמיתית על הירידה הוסיף המאמן: "לא חושב שחולון ואילת מותר להן לרדת, אבל צריכים להבין שבגלל שקוראים לנו הפועל תל אביב אף אחד לא ישאיר אותנו בליגה או ייתן לנו מתנות. גם במשחק האחרון וגם נגד ירושלים זה היה פוזשן לפה או לפה, אנחנו צריכים לנצח משחקים ולהבין את הסיטואציה".

האדומים קיימו אסיפת וידאו ארוכה כשהמאמן מסכם בסיומה: "מול מכבי תל אביב ברור שהירידה להגנה חשובה, הם משחקים יותר טוב בשבועות האחרונים, מקל הוסיף להם הרבה. זה לא שחקן אחד שם, יש הרבה שחקנים טובים, אסור לתת להם לרוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully