וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט השוותה עוד שיא: "הפנטזיות הכי פרועות מתגשמות"

הווריירס ממשיכים להתקדם לעבר דפי ההיסטוריה, עם 44 ניצחונות ביתיים רצופים: קרי נותן קרדיט לקהל, קר מחמיא למחליפים ורק דוראנט שוב מאוכזב ("אנחנו לא בשליטה"). טיי לוסון סיכם באינדיאנה

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
יש מי שיחפה עליו. קרי/GettyImages

מספרי הלילה

* נתחיל עם הנתון החשוב ביותר: גולדן סטייט עומדת על 44 ניצחונות ביתיים רצופים, שווה לשיא הכי ארוך ב-NBA, אותו קבעה שיקגו בין השנים 1994-1996.

* אחרי שקלע הלילה עוד שלשה ממרחק עצום, סטפן קרי עומד על 12 מ-23 (52 אחוז) בזריקות מ-30 פיט (9 מטר) או יותר העונה.

* במשחק שבו קרי קולע 5 מ-15 בלבד מחוץ לקשת, הוא מצא את הדרך להשיג נקודות מבפנים. קרי קלע 12 נקודות כולל 6 מ-8 בצבע.

* גולדן סטייט קלעה העונה 22 פעמים 120 נקודות ומעלה, עשר פעמים יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

* מו ספייטס היה חשוב במיוחד הלילה עבור הווריירס. בדקות בהן היה על הפרקט, גולדן סטייט קלעה 12 מ-19 מהשדה וניצחה את ת'אנדר ב-13 הפרש.

* הנה נתון שממחיש כמה אוקלהומה סיטי לוזרית העונה: יחד עם פילדלפיה, הת'אנדר מובילים את ה-NBA במספר ההפסדים במשחקים בהם הובילו בתחילת הרבע הרביעי.

* קווין דוראנט איבד תשעה כדורים, כמו כל גולדן סטייט ביחד.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
שוב מאכזבים ברבע האחרון. ווסטברוק/AP

נראה שאין כוח בעולם שיכול לעצור את גולדן סטייט כרגע. הווריירס עלו הלילה (בין חמישי לשישי) למאזן של 55 ניצחונות ו-5 הפסדים, ועל הדרך גם השוו את שיא הניצחונות הביתיים הרצופים ב-NBA עם 44, כשהביסו 106:121 את אוקלהומה סיטי. החבורה של סטיב קר השלימה ניצחון שלישי ברציפות על הת'אנדר, שעוד הובילו ברבע השלישי, אבל נכנעו לרבע אחרון מוחץ של האלופה, שהסתיים ב-23:39 לטובתה.

"הייתי קצת חלוד, אבל אני שמח שלקראת הסוף זה התהפך", אמר סטפן קרי, שחזר אחרי היעדרות ממשחק אחד וקלע 33 נקודות, כוללל 5 מ-15 בלבד מחוץ לקשת. "החמישייה השנייה שלנו הייתה נהדרת. ברבע האחרון הם אלה שעשו את ההבדל, כך שזה ניצחון קבוצתי לחלוטין".

גם קרי לא נשאר אדיש לרצף הניצחונות המרשים באורקל ארינה. "זה הישג מדהים", אמר. "יש פה כל כך הרבה אנרגיה, כל כך להט. האוהדים הם לגמרי חלק מההישג הזה, כי הם יוצרים פה אווירה מחשמלת".

עוד באותו נושא

44 ניצחונות רצופים בבית: גולדן סטייט הביסה את הת'אנדר 106:121

לכתבה המלאה
סטיב קר מאמן גולדן סטייט. AP
מתמוגג. קר/AP

"כל הפנטזיות הכי פרועות מתגשמות לנו. ככה זה במשך כל העונה", התמוגג סטיב קר, שגם כן החמיא לשחקני הספסל של הווריירס. שון ליבינגסטון הוסיף: "יש ל-OKC קבוצה טובה, אבל אנחנו עמוקים יותר. בתור שחקני ספסל אנחנו מנסים לתרום בכל האספקטים ולהמם את היריבות שלנו בשלב כלשהו במשחק".

מן העבר השני, הת'אנדר שוב מאוכזבים. קווין דוראנט, שאחרי ההפסד הקודם סיפק מונולוג ארוך על המצב המנטלי של הקבוצה, לא התעודד מהיכולת בשלושת הרבעים הראשונים. "אנחנו חייבים לחזור למצב של שליטה. אני לא מרוצה מהצורה שאנחנו משחקים. ברור שאנחנו רוצים לנצח, אבל ברגעים כאלה אפשר לראות מאילו חומרים קורצנו".

דוראנט הוסיף: "אני מאוכזב מאוד, אבל שיחקתי קשוח עד כמה שיכולתי. איבדתי יותר מדי, אני לא מתכוון להתכחש לזה. נתתי מסירות לא לעניין, עשיתי מהלכים לא לעניין".

טיי לוסון, יוסטון רוקטס. AP
מצא קבוצה. לוסון/AP

* טיי לוסון, ששוחרר מיוסטון אחרי חצי עונה מאכזבת מאוד, סיכם באינדיאנה. כך מדווח הבוקר ב'יאהו'. הגארד בן ה-28 צפוי לחתום במהלך סוף השבוע, אחרי שהפייסרס ישלימו את הליך שחרורו של צ'ייס באדינגר. לוסון צפוי לשמש כמחליפו של הרכז המוביל, ג'ורג' היל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully