וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איליי הולמן חתם בהפועל ירושלים עד תום העונה

4.3.2016 / 9:44

הסנטר (27. 2.08), ששיחק בעבר בהפועל אילת והיה לאחרונה במגעים עם מכבי תל אביב, יחזק את הקו הקדמי של האדומים, שעדיין רוצים להחתים גארד. על מועמדותו לירושלים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט

one

הפועל ירושלים מצאה חיזוק. הסנטר איליי הולמן (27, 2.08) חתם היום (שישי) עד תום העונה עם אופציית שחקן לעונה הבאה ויחזק את הקו הקדמי של האלופה, שסובלת לאחרונה מיכולת ירודה והובסה במשחקה האחרון מול מכבי קרית גת. לא מעט קבוצות יורוליג רצו לצרף הולמן, כשמכבי תל אביב הגישה הצעה אך המגעים לא צלחו. המטרה של האדומים היא "ללכת חזק על האליפות", ועל פי גורמים בקבוצה ואורי אלון, שמכתיב את הקו הזה, לא חושש להכניס את היד לכיס וינסה לצרף שחקן נוסף בעמדת הגארד.

כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט ב-22 בפברואר, הולמן הוצע גם להפועל ירושלים, ולבסוף היא זו שניצחה בקרב עליו וזכתה בשירותיו.

הולמן (27, 2.08 מ') היה העונה אחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית נטולת ההגנות. הוא שיתף פעולה עם ג'רמי פארגו בז'ג'יאנג גואנגשה, והעמיד ממוצעים מפלצתיים של 22.9 נקודות, 14.4 ריבאונדים ו-1.8 חסימות בעונה הסדירה (כשכל משחק נמשך 48 דקות, כמו ב-NBA).

ברבע גמר הפלייאוף עמד הסנטר על 27 נקודות ו-9.3 ריבאונדים בערב, אבל בשבוע שעבר הודח עם קבוצתו בסוויפ 3:0 מול סצ'ואן.

אלי הולמן הפועל אילת מול ג'יימס תומאס מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא. הולמן/אדריאן הרבשטיין

הולמן זכור היטב לאוהדי הכדורסל בישראל מהיכולת המצוינת שהציג בעונת 2012/13 בהפועל אילת. בעונתו הראשונה מחוץ לקולג' בדטרויט הוא רשם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים למשחק והצעיד את קבוצתו של עודד קטש לחצי גמר הפלייאוף, שבו הפסידה לאלופה שבדרך, מכבי חיפה.

באילת השתכר הולמן 95 אלף דולרים בלבד, והקבוצה הדרומית אף דאגה מראש להכניס לחוזהו סעיף שיאפשר לה לשחרר אותו אם יבצע עבירות משמעות. זאת לאור ההיסטוריה הבעייתית שלו: הוא נפצע בעבר בתקרית ירי ואף הושעה ממשחקים בליגת המכללות בעקבות השתתפות בקטטה בקמפוס.

אורי אלון פרסם בעמוד הפייסבוק שלו פוסט על ההחתמה בו כתב: "מי שיודע לשפר במהלך הדרך גם בסוף ייקח את התואר הכי חשוב של העונה. השיפור מתחיל היום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

צפו בביצועיו של הולמן בעונה שעברה בסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully