וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: אבו עביד יחזור להרכב הפועל תל אביב

הבלם יחזור ל-11 על חשבון לוקאס וינטרה. עומר אצילי פצוע וייעדר בבית"ר, לידור כהן צפוי להחליפו מול קרית שמונה. אוהד כהן עשוי לחזור לשער של כפר סבא, איגייבור ובן הרוש הפצועים ייעדרו

one

בווידאו: ה-0:2 של מכבי תל אביב על כפר סבא בגביע

משחקי המחזור

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (שבת, 17:00, אצטדיון המושבה, ספורט 2)

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא (שבת, 17:30, בלומפילד, ספורט 1)

הפועל רעננה - בני יהודה (שבת, 18:30, אצטדיון נתניה)

הפועל עכו - מכבי נתניה (שבת, 19:30, אצטדיון עכו)

עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:00, אצטדיון קרית שמונה, ספורט 1)

מכבי חיפה - הפועל חיפה (ראשון, 20:15, אצטדיון חיפה, ספורט 1)

הפועל באר שבע - בני סכנין (שני, 20:55, אצטדיון טרנר, ערוץ 1)

18:43, מכבי תל אביב: נוסא איגייבור ועומרי בן הרוש הפצועים לא יהיו בסגל למשחק מול הפועל כפר סבא. גל אלברמן אמור לחזור להרכב במקום איגייבור ונראה שאבי ריקן ימשיך כמגן שמאלי. אורלנדו סה אמור לפתוח בחוד וגם אלי דסה וערן זהבי שלא פתחו בגביע המדינה ביום רביעי.

15:50: הפועל תל אביב: כדי לשדר קצת ביטחון לשחקנים, נכח הבעלים, אמיר כבירי, באימון אך לא שוחח עם השחקנים. המאמן אלי גוטמן ניסה לעודד את השחקנים כשאמר להם: "הפסדנו לעכו בגלל טעויות לא מחוייבות, אבל בסך הכול אני מרוצה מהתפקוד שלכם בשבועות האחרונים". (עמית גולדשטיין)

13:40, מכבי נתניה: המאמן מנחם קורצקי מתלבט בין איילון ירושלמי למוטי מלכה כקשר התקפי במשחק מחר מול הפועל עכו. שמעון הרוש ישוב להרכב וישחק כבלם לצד ירין חסן. אנדריי מישצ'נקו, גאל מרגוליס ואמייה טגה פצועים ולא יהיו בסגל. משה לוגסי חזר הבוקר להתאמן אחרי פציעה ויתכן שיהיה בסגל. (ינבי טוכמן)

13:40, הפועל כפר סבא: דודו ביטון לא הצליח לסיים היום את האימון ולא יהיה בסגל הפועל כפר סבא למשחק החשוב מחר מול מכבי תל אביב. ביטון סבל לאורך כל השבוע מפציעה בשרירי המפשעה והיום ניסה לחזור לעצמו ולהתאמן, אבל הוא פרש בגלל כאבים ולא יהיה בסגל. מי שאמור לפתוח בחוד הוא רן יצחק שגם פתח בגביע שלשום. אוהד כהן ערך אימון מלא אחרי זמן רב ויתכן כי יחזור לשער. חן דילמוני שהיה מעט פצוע אחרי המשחק מול מכבי תל אביב בגביע, החלים ויפתח בהרכב (יניב טוכמן)

13:39: הפועל תל אביב: הקבוצה סיימה את ההכנות לקראת המשחק החשוב מול מכבי פתח תקוה. למרות שגוטמן תרגל במהלך השבוע שלושה בלמים, נראה כי יפתח במערך הרגיל של הקבוצה בשבועות האחרונים. מסתמן שאיאד אבו עביד יועדף על פני לוקאס וינטרה ויחזור להרכב. רמזי ספורי או שגיב יחזקאל יפתחו במקום עומרי אלטמן. אגב, גם הבעלים אמיר כבירי נכח באימון. (עמית גולדשטיין)

12:50: הפועל עכו: המאמן ירון הוכנבוים דיבר באסיפת הקבוצה על חשיבות המשחק מחר: "יש לנו אפשרות לסיים בין מקומות 7-10 אם ננצח וזה יבטיח לנו אירוח של ארבעה משחקים בפלייאוף. זה משחק מאוד קריטי מחר". (עמית גולדשטיין)

12:40: מכבי פתח תקוה: דני גולן ישנה את המערך ויעלה עם שני בלמים, אך יאלץ להסתדר ללא דור אלו וחגי גולדנברג המורחקים. מי שעשוי לתפוס את עמדת המגן הימני הוא אליסון דוס סנטוס שמתפקד בדרך כלל כבלם. (אורן קורנפלד)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מכבי פתח תקוה, אליסון דוס סנטוס. קובי אליהו
צפוי לפתוח כמגן. דוס סנטוס/קובי אליהו

12:30: בני יהודה: יוסי מזרחי בחר שלא לתרגל הרכב, אבל כבר עכשיו ברור שהוא יצטרך להסתדר ללא דולב חזיזה וסארי פלאח הפצועים. "כולם פה מבינים מה המשמעות של הפסד נוסף וכדור השלג שעלול להיווצר במקרה כזה", אמר אחד השחקנים.

12:20: הפועל רעננה: חיים סילבס יצטרך להסתדר ללא עמנואל אמבולה ואלי בבאייב המוצהבים. דיאן ראדוניץ' צפוי להמשיך בחוד לצידו של אוואנס קאנגווה.

12:17: עירוני קרית שמונה: קשרה הצעיר של הקבוצה עדן שמיר ייעדר מההרכב מחר בשל קרע חלקי בשריר הירך האחורי. ייתכן ששמיר יישב על הספסל, אך גם זה בספק. עומר צלישר, שהגיע בחלון ההעברות של ינואר, יחליפו בהרכב

11:10, עירוני קרית שמונה: אוהדי בית"ר ירושלים רכשו כבר 1,100 כרטיסים למשחק. בקבוצה הצפונית חוששים מרוב של אוהדי בית"ר ביציעים וקוראים לקהל הביתי להגיע מחר לדחוף את הקבוצה דווקא בתקופה הקשה בה היא נמצאת.

10:49, בית"ר ירושלים: דראפיץ' לשחקנים לקראת קרית שמונה: "אנחנו בתקופה טובה כי עבדנו קשה והיינו מחוייבים. קרית שמונה נלחמת על החיים ותבוא לפוצץ ולהשתולל על כל כדור, הם הפנימו שהם במאבקים תחתית ואם לא ניתן את אותו סוג של משחק נהיה בבעיה. שכל אחד יכין את עצמו טוב למשחק, הולך להיות משחק קשה מאוד מחר" (אופיר סער)

08:45, מכבי תל אביב: לקראת המשחק מול כפר סבא, טל בן חיים החלוץ, אלי דסה ואבי ריקן בסכנת היעדרות מהמשחק הבא בשל צבירת כרטיסים צהובים. אם אחד מהם יספוג כרטיס צהוב, הוא ייעדר מהמשחק החשוב מול הפועל באר שבע.

08:38, בית"ר ירושלים: עומר אצילי ייעדר עקב קרע קטן בשריר. השחקן עבר בדיקה שלאחריה התברר כי הוא ייעדר בין שבוע לעשרה ימים. לידור כהן צפוי להחליפו בהרכב. שינוי נוסף יהיה שיבוצו של ניסו קפילוטו במקום טל כחילה המוצהב. הבעלים אלי טביב שוחח אתמול באימון עם אצילי, איתי שכטר ואורי מגבו ובשבועות הקרובים ישוחח עם שחקנים נוספים. מדובר בשיחות ראשוניות לקראת העונה הבאה כאשר על החוזים עצמם מתכוון הבעלים לשבת רק בחודש אפריל (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully