וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאן פוסטר שוחרר מיוסטון טקסאנס

הרץ האחורי, מלך היארדים והטאצ'דאונים על הקרקע של הטקסאנס בכל הזמנים, התקשה להישאר בריא בעונות האחרונות וייאלץ למצוא לעצמו קבוצה חדשה. צ'רלס ג'ונסון שוחרר מקרוליינה

אריאן פוסטר שחקן יוסטון טקסאנס. Phelan M. Ebenhack, AP
יחפש בית חדש. פוסטר/AP, Phelan M. Ebenhack

שישה ימים בלבד נותרו עד לרגע בו ה-NFL תשאיר סופית את העונה האחרונה מאחור ותעבור לעונה החדשה. בינתיים, קבוצות הליגה ממשיכות בהכנות שלהן ומי שביצעה מהלך משמעותי הערב (חמישי) היא יוסטון, שהודיעה לרץ האחורי אריאן פוסטר כי הוא משוחרר.

"אין הרבה שחקנים שאני מכבד יותר מאריאן פוסטר, שניצל את ההזדמנות שלו עד תום. הוא היה שחקן שלא נבחר בדראפט ובעזרת עבודה קשה, הפך לאחד לרץ האחורי הכי טוב בתולדות הארגון הזה ולאחד הרצים האחוריים הכי טובים ב-NFL", אמר ה-GM ריק סמית'.

פוסטר רץ ל-6,472 יארד ו-54 טאצ'דאונים במדי יוסטון, שיאי מועדון. לצערו, בעונות האחרונות הוא פספס לא מעט משחקים, כולל תשעה בעונת 2015. הטקסאנס חסכו בעזרת השחרור שלו 6.6 מיליון דולר בתקרת השכר שלהם.

* עוד שחרורים: סגנית האלופה קרוליינה שחררה את האנד ההגנתי צ'רלס ג'ונסון, מה שיחסוך לה 11 מיליון דולר בתקרת השכר. בולטימור נפרדה מהליינבקר דריל סמית' והיא תחסוך בכך 2.625 מיליון דולר בתקרת השכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully